晴天。細雨

2012 年 10 月 10 日  星期三   晴天


2012-10-10 分類: 隨手記
琴晚一路訓覺一路扎醒...我就已經覺得好奇架啦....
今朝仲要五點幾又醒多次(清醒...
不過又攤番落去...碌到七點2終於頂唔順..起身
唔知道個開左個WIFI...叮黎叮去...一睇...
大鑊 =口=!!!!!!!
結果我呢個不負責任GE組長再一次拖後腿啦....
對唔住啊SHEILA妹....我錯啦...Orzzzzz



2012 年 10 月 9 日  星期二   晴天


2012-10-09 分類: 隨手記
馬的個勒,遇人不淑 = ="""""""""
我都話咯 按下按下就冇事架啦
講唔夠3秒你可以幫我轉化做行動GE
遲早要鋸Q死你先得 (憤


2012-10-09 分類: 隨手記
經過兩日GE MID-TERM生死戰,終於有番個平靜的夜晚 (話說哥你到底放左幾多精力入去啊 = =?)
不過呢,其實呢兩日都過得好唔錯丫,唔駛番工,突然間有D唔捨得TIM
要講番句,讓MID-TERM來得更猛烈嗎 =_,=?
算係唔差啦,好開始 :)

聽日開始又變番無限上班GE我啦 =^=
唔理啦 過番晚悠悠閒先,聽晚又唔知會唔會有手尾要跟啦 (笑)

嘩,微信哦 :D (又突然間無厘頭左 = =")
唔錯唔錯 哈哈


2012-10-09 分類: 隨手記
其實我好鐘意傾計GE感覺的
只係...每次傾完...心入面都會諗...會唔會係最後一次呢...^^"
消極呢,樂觀的我表示,曲終人散的感覺吧?



2012 年 10 月 8 日  星期一   晴天


2012-10-08 愉快 分類: 隨手記
sign~~終於搞掂一科啦
So far so good la :)
希望我的朋友們同我都有個good result啦 :P

話說一入到考場...揾位啦
結果...我個位正對住Raymond大佬 =口=
大眼望小眼,然後大家都笑啦
不帶這樣整人的啊PROF. 雖然我知道你想念我 =3=

好啦 其實沒有下場是最好的下場啦
畢竟明天有測驗嘛 雖然有點可惜 哈哈
Anyway,,這是一個不錯的下午嘛 XD

題外話(其實...有題嗎??)
聽日仲有科極難啊...雖然話俾定ESSAY QUESTION我
都係一整個糾結啊 =口=


« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »


暱稱: Sunny
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2021-08-16
2021-07-11
侵蝕
發散
2021-05-23
» 日誌分類
全部 (172)
轉發 (1)
隨手記 (103)
潛龍勿用 (1)
練習曲 (8)
未分類 (59)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 172
留言總數: 33
今日人氣: 8
累積人氣: 2965
» 站內搜索
RSS Feed