| sunnylok : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2012 年 10 月 10 日 星期三  |
| 2012-10-10 |
分類: 隨手記 |
琴晚一路訓覺一路扎醒...我就已經覺得好奇架啦....
今朝仲要五點幾又醒多次(清醒...
不過又攤番落去...碌到七點2終於頂唔順..起身
唔知道個開左個WIFI...叮黎叮去...一睇...
大鑊 =口=!!!!!!!
結果我呢個不負責任GE組長再一次拖後腿啦....
對唔住啊SHEILA妹....我錯啦...Orzzzzz
|
2012 年 10 月 9 日 星期二  |
| 2012-10-09 |
分類: 隨手記 |
馬的個勒,遇人不淑 = ="""""""""
我都話咯 按下按下就冇事架啦
講唔夠3秒你可以幫我轉化做行動GE
遲早要鋸Q死你先得 (憤 |
| 2012-10-09 |
分類: 隨手記 |
經過兩日GE MID-TERM生死戰,終於有番個平靜的夜晚 (話說哥你到底放左幾多精力入去啊 = =?)
不過呢,其實呢兩日都過得好唔錯丫,唔駛番工,突然間有D唔捨得TIM
要講番句,讓MID-TERM來得更猛烈嗎 =_,=?
算係唔差啦,好開始 :)
聽日開始又變番無限上班GE我啦 =^=
唔理啦 過番晚悠悠閒先,聽晚又唔知會唔會有手尾要跟啦 (笑)
嘩,微信哦 :D (又突然間無厘頭左 = =")
唔錯唔錯 哈哈 |
| 2012-10-09 |
分類: 隨手記 |
其實我好鐘意傾計GE感覺的
只係...每次傾完...心入面都會諗...會唔會係最後一次呢...^^"
消極呢,樂觀的我表示,曲終人散的感覺吧? |
2012 年 10 月 8 日 星期一  |
2012-10-08  |
分類: 隨手記 |
sign~~終於搞掂一科啦
So far so good la :)
希望我的朋友們同我都有個good result啦 :P
話說一入到考場...揾位啦
結果...我個位正對住Raymond大佬 =口=
大眼望小眼,然後大家都笑啦
不帶這樣整人的啊PROF. 雖然我知道你想念我 =3=
好啦 其實沒有下場是最好的下場啦
畢竟明天有測驗嘛 雖然有點可惜 哈哈
Anyway,,這是一個不錯的下午嘛 XD
題外話(其實...有題嗎??)
聽日仲有科極難啊...雖然話俾定ESSAY QUESTION我
都係一整個糾結啊 =口= |
|
|
|