今日係LWW,我地級去左天水圍濕地公園和林村許願樹。早上我地搭旅遊巴出發,途中好吵,想訓下都唔得。落車個時,勁唔舒服,可能我唔太習慣搭旅遊巴。況且我搭旅遊巴大多時間都係睡覺的,訓醒都到達目的地了。
今次係我第二次去,都覺得冇咩新意,仲有係戶外好多蚊之類的野,我出名惹蚊。唉!好似得罪佢地咁,時時都被佢地咬。後來Amy借左塊蚊貼俾我,thx!跟大隊去戶外遊覽時,我地幾個時時都落後其他人一大距離,不時影下D花花草草。haha~到左自由活動時間,就去左展覽廳,睇下魚,影下相,玩那個什麼飛船。感覺都幾無奈,仲好洗衣機feel。最後臨走時,老師點人數,發現少左個學。後來有個同學去搵佢番來,上到車受到班中同學熱烈歡迎。
中午去左流浮山歡樂海鮮酒家吃野,好多菜,但不過都冇吃晒。好浪費啊!我都吃左好少,因為.........跟住去睇唔知咩西貢橋,話係由香港屯門直達深圳蛇口。去個條橋的街,好窄又好多貓貓狗狗。搞到我勁驚,我唔驚貓,不過我超驚狗。去到橋個度,好臭,好想嘔。Amy仲話:smell pollution。好搞野!出番去個時,就買左包雞蛋餅,好好味啊!上到車,大家吃下吃下,好快就吃完,不過我都唔介意。好野當然要分甘同味啦!
下午就去左林村許願樹,話最新那棵值300萬。我覺得唔值!舊那棵真係好多竹撐住,真慘!我們要愛惜樹木,保護地球!!不久,我地就回程返學校解散啦!
今天好累,回到家便睡著了!

p.s 以上相片由Amy提供。謝謝你!
|