大家好!我番返黎啦!好開心啊,一星期的UT「長期」苦戰終於結束啦!但今次的UT較上次的難呢!唉!D成績今次一定……直線下滑,跌進谷底。唉!一句講晒:慘不忍睹!MTH今次一定fail緊,ms lee話今次好多同學都.....平時合格的,今次就....但平時不合格的,就不錯。我暈啦,我唔上唔落,咁係唔係fail左啦?!好驚啊!咁大個女都未試過fail,我唔要啊!不要留下污點係我的讀書生涯。
昨天考完IS就同Amy番返去小學,我地去完藝術館,先返去搵我們的「親愛」。下午Queenie同dada都黎埋。同D老師講下近況.....好開心的!臨走前,我的「親愛」仲送仲粒糖俾我地。好耐都冇吃過她送的糖啦!好懷念。但「親愛」佢瘦左好多,好痛心啊!不過個style都冇變過,係對鞋變左紫色。haha,我係咪好細心呢?!
今日就同媽咪行街,買左幾件衫。雙腿好累。UT week都係,在家的腳永遠都感到麻俾。
星期一派卷,好緊張!!
Good Luck!! |