復活節快樂!吃緊復活蛋都唔好唔記得節日的背後意義啊!耶穌的偉大!今日下午同媽咪去左整頭,整左個負離子,坐度我好累。整完後就同以前的蓬鬆頭say 886,不過要兩日唔準洗頭,一個星期唔札頭髮。好辛苦啊!二十五號的班排,有人返去打氣嗎?
係呢個復活節假,唔知大家有咩做?!最好都溫下書、做下功課啦!7/4就開始UT,人生真的苦啊!不過,我會支持大家的。加油加油加油加油加油!!!!!!!!
Surport all of you!!