sweet koala
A special time!!
sweetkoala
暱稱: KL-媽咪
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Happy New Year
ut後群病發症
UT
國慶
中秋
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 160
今日人氣: 6
累積人氣: 1944
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天


點解 分類: 未分類

                      今日考中文oral,我又被黃sir監考啦!!!鳴鳴…………點解次次都係咁的?!今次係第二次啦!!唉!我今次又全軍覆末啦!我真的講到語無論次,自己講咩都唔知。超緊張!明天派卷,都唔知點算!!!!!

                      聽說今次我地班D數學勁左好多,有兩個考97分!!好勁啊!!今次大家都應該考得唔錯的吧?!唉……無論如何大家都要支持落去啊!!surport and surport!

                     但我驚明天見到D卷,已經當場吐血死亡。鳴鳴……who can help me?!

                    Never cry,don't cry and stop cry!!

We all can get the higher marks!!

2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


尖沙咀一日遊 分類: 未分類

                 大家好!我返來啦!!考試都差不多考完啦,剩番下星期一的中文oral。要繼續加油啊!時時都唸,溫書溫到頭昏腦漲,會唔會到時講野講到語無論次的。唔講住啦,講番D開心野先!

                 因昨天考完BBS,大家已當考完試啦,唔理那個ORAL。所以我同阿譚、Amy,Carmen,Mirami,Hebe去左Art Museum。祖員由4個變成5個再變成6個又變成5個,最終變成6個。唉……經過幾重波折,才成功。今次事件處理得太高諷,需要作出檢討。行程如下:

搭巴巴去藝術館

去海港城,係city super吃lunch/walking

自由解散

去Element(HMV.書店)

各自回家

                   首先,我地放左學睇埋oral就去搭巴巴啦!大家係架巴巴度好high,個個都差不多傻傻地。唉……去到藝術館,睇左那個唔知咩既咩。我地坐左好耐睇個條片,睇度o晒,又要發揮大家的小宇宙,作故事。其實那段片真係好藝術及科幻,太高深,睇唔明。然後又睇第二個,個feel勁似個D鬼片。睇左約30秒,大家因太驚的關係,就走左啦。佢地話,睇完一定會發惡夢。haha~明明去藝術館,搞到都唔知似做咩。then去睇那個書法展覽,又去工作坊度玩(寫書法、印野,好似搞到我地同D小學生爭野玩咁)最後,落番去那個紀念品店,逛逛下,又冇左個幾鐘。

                    中午去左city super吃野,望住個海吃野,好正!then逛左一陣,買左枝筆筆,係原子筆,可以擦的。幾好用,唔錯唔錯!不久,自由解散。hebe同mirami落旺角,我地4個就去element。估唔到係HMV都有書買(唔係雜誌),我地係HMV度討論電影、音樂。行晒整間鋪先肯走。跟住做左D超級勁無聊的野,玩lift。因為那部lift好快,離心都ok。所以無聊咁上下來回一轉。唉………我都係第一次玩D咁無聊的野,大家千期唔好學啊!特別係我班仔仔女女啊!考完試,原來大家係會變成傻傻地的。跟住去左樓上的書店,係度研究D書。阿譚好興奮,狂講好耐冇去書局。我都好耐冇逛街啦!

                    逛完書局,真係累到暈啦!我地4個望住個溜冰場黯然地講:如果我地唔係穿校服的話,就可以去溜冰啦!就咁傻傻地望住人地玩,有個女仔溜得好勁,好似整個場得佢一個玩咁。然後,坐左陣,玩多次lift就各散東西啦!

                    我地不時係度講,我地好似D壞學生咁,穿住套校服周圍行。但不久又安慰地說:我地去藝術館wor,又講D咁學術性的野。唔算壞!唔似其他人行街、睇戲、唱K直落咁。好自相矛盾啊!

                   返到屋企即刻開冷氣同做下其他野,but真係好累。而且天氣又熱,真的受不住,所以訓左陣。差D暈低。唉……阿譚、Carmen對唔住啊!昨明咁夜先on,sorsorsorsorsorsorsorsorsor……………

                

2008 年 6 月 5 日  星期四   雨天


考試後再會 分類: 未分類

                         wa,離考試仲剩五日only。大家準備好未啊?!超懶的我,仲未開始啊!!點算啊!好彩仲有個仔陪我。溫書發奮個團火時時都係我心中消失,天啊!who can help me?!在最後呢4日假期,一定要發奮圖強啊!雖然會好辛苦,但唔現佢3721啦,死就死啦!!衝啊!(傻傻地的我~)所以我決定開始禁電腦,係考試後才回復。

                         雖然只有4日假期,但有老師話過:呢四日係關鍵關頭,如果能好好運用的話,溫書時間可相等於人家溫兩個月的時間。呢句話解直替我打了枝強心針,安慰下自己。總算有番D希望,haha~無論如何,加油、加油再加油;努力、努力再努力!!

加油努力!

勤奮向學!

 考試後再會!!