大家好!我返來啦!!考試都差不多考完啦,剩番下星期一的中文oral。要繼續加油啊!時時都唸,溫書溫到頭昏腦漲,會唔會到時講野講到語無論次的。唔講住啦,講番D開心野先!
因昨天考完BBS,大家已當考完試啦,唔理那個ORAL。所以我同阿譚、Amy,Carmen,Mirami,Hebe去左Art Museum。祖員由4個變成5個再變成6個又變成5個,最終變成6個。唉……經過幾重波折,才成功。今次事件處理得太高諷,需要作出檢討。行程如下:
搭巴巴去藝術館
↓
去海港城,係city super吃lunch/walking
↓
自由解散
↓
去Element(HMV.書店)
↓
各自回家
首先,我地放左學睇埋oral就去搭巴巴啦!大家係架巴巴度好high,個個都差不多傻傻地。唉……去到藝術館,睇左那個唔知咩既咩。我地坐左好耐睇個條片,睇度o晒,又要發揮大家的小宇宙,作故事。其實那段片真係好藝術及科幻,太高深,睇唔明。然後又睇第二個,個feel勁似個D鬼片。睇左約30秒,大家因太驚的關係,就走左啦。佢地話,睇完一定會發惡夢。haha~明明去藝術館,搞到都唔知似做咩。then去睇那個書法展覽,又去工作坊度玩(寫書法、印野,好似搞到我地同D小學生爭野玩咁)最後,落番去那個紀念品店,逛逛下,又冇左個幾鐘。
中午去左city super吃野,望住個海吃野,好正!then逛左一陣,買左枝筆筆,係原子筆,可以擦的。幾好用,唔錯唔錯!不久,自由解散。hebe同mirami落旺角,我地4個就去element。估唔到係HMV都有書買(唔係雜誌),我地係HMV度討論電影、音樂。行晒整間鋪先肯走。跟住做左D超級勁無聊的野,玩lift。因為那部lift好快,離心都ok。所以無聊咁上下來回一轉。唉………我都係第一次玩D咁無聊的野,大家千期唔好學啊!特別係我班仔仔女女啊!考完試,原來大家係會變成傻傻地的。跟住去左樓上的書店,係度研究D書。阿譚好興奮,狂講好耐冇去書局。我都好耐冇逛街啦!
逛完書局,真係累到暈啦!我地4個望住個溜冰場黯然地講:如果我地唔係穿校服的話,就可以去溜冰啦!就咁傻傻地望住人地玩,有個女仔溜得好勁,好似整個場得佢一個玩咁。然後,坐左陣,玩多次lift就各散東西啦!
我地不時係度講,我地好似D壞學生咁,穿住套校服周圍行。但不久又安慰地說:我地去藝術館wor,又講D咁學術性的野。唔算壞!唔似其他人行街、睇戲、唱K直落咁。好自相矛盾啊!
返到屋企即刻開冷氣同做下其他野,but真係好累。而且天氣又熱,真的受不住,所以訓左陣。差D暈低。唉……阿譚、Carmen對唔住啊!昨明咁夜先on,sorsorsorsorsorsorsorsorsor……………
 |