安妮事務所事件簿
多 D 嚟睇,多D嚟留言!!!!
不過我無可能日日都更新! (#^.^#)
teresang382
暱稱: 安妮事務所
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
日本自俊行2011 (Day8...
日本自儍 行2011(Day 7...
日本自儍 行2011(Day 6...
日本自儍 行2011 Day 5...
日本自儍 行2011(Day 4...
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 376
今日人氣: 5
累積人氣: 12455
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 1 日  星期日   酷熱


鍾家聚會 滿足 分類: 未分類

哎吔吔! 今日鍾家既聚會, 竟然俾一個無參加既人捷足先登, 貼咗張雪糕蛋糕張相出黎!!!!  可惡 >0<

好彩我精啫, 影咗d佢支針影唔到既相出黎貼啫!! 呵呵呵 #^-^#

嗱! 左手邊果個藍莓芝士蛋糕佢無影到la !

 

重有呀 ! 個雪糕蛋糕後面有個pat pat 俾蜜蜂針緊, 佢又影唔到, 嘻嘻!!

呢度班人, 梗有一個係二五(仔/女), 快d 同我隊佢出黎~~

 

哈哈! 今日又係兩個姑媽輸錢呀!  都叫咗佢地唔好群埋d(輸)度架la !

都唔聽人講既...Hey~~

鳴謝啟事:原來嗰兩個蛋糕係Hilda Mama 同 帥軒兩個人坐亡命飛車攞黎既,真係唔該哂同辛苦哂。

 

 

 

 



試新嘢 ~~ 滿足 分類: 未分類

聽MM講得咁好味, 我尋日終於買咗一樽榛子醬黎試吓啦~~

雖然同一個牌子, 不過睇個樣好似有d唔同, 我嗰樽係台灣出產既...

 

     呢塊面包就係我今朝既早餐la !

不過d醬好甜, 無乜榛子味, 好似食緊朱古力醬咁, 所以我加咗d練奶落去, 等佢有d奶味,

如果一個人食一塊, 都唔使食其它嘢la !   唔係唔好食, 祇不過係好"漏"。

下晝一個人去咗屯門行街, 竟然俾我見到MM話好好味既Mos Burger~~ 

唔知佢幾時開既呢 ? 早前都唔見架...

幾大到唔執輸, 嗱嗱聲走入去試返吓啦~~ 

都好多款式吓喎 ! 都唔知叫乜好, 最後都叫咗個 Mos Cheese Burger 套餐...

個包好味過麥記個Cheese Burger多多聲, 汁又多, 連片番茄都厚過人, 值得推介...

食到我lam lam 脷  

杯飲品叫做"Mango Lassi", 中文唔知有無記錯, 好似叫做"香芒西酪" , 好好飲...

再加一杯北海道牛奶雪糕......哈哈! 今日好滿足呀~~

 

  今日呢個滿足, 盛惠$46.- 大元........ 再加肥肉2磅, 係咪好底呢~~~

MM: 係咪平過日本好多呢~~

(請問有無人可以話俾我知邊款包最好味???   等我下次去嗰時再試過....)

 

 

 



2010 年 7 月 25 日  星期日   酷熱


修煉完畢 熱情 分類: 未分類

我終於响23號晚放工之後,嗱嗱聲單拖北上修煉番2日。

可能神知道我夠神心, 俾MM影咗張雞相佢還神,兼响樟木頭再影咗一張打孖黎既雞相,

準備番黎之後貼上黎俾佢用。(今次唔係鍾記出品,所以質素係差少少,將就吓用住先啦)

 

原來好心真係有好報o架!!    幅相果然發揮作用,我竟然大殺三方。

不過董事長即係董事長,佢一毫子都無輸,而亞"邊個邊個"竟然仲有少少嬴tim !!!

咁即係證明我既修煉尚未成功,仍需努力。

MM:Sorry 呀 ! 暫時重未有豉油雞,等董事長整嗰時再影過。

鳴謝啟示:多謝喺樟木頭嗰三個亞姑( 媽 / 姐 ),佢地帶定好多輸(書)黎呀~~

都係有心進貢o架 la,感激不盡 !!!

 

 

 

 



2010 年 7 月 11 日  星期日   酷熱


鮮奶燉風鈴 開心 分類: 未分類

 

Hilda Mama: 你做乜跟咗我姓呀!  你又話係"黎"小姐o既,  而家變咗"吳黎"小姐la !

唔....係咪好想食呢 ???    唔使驚...實預埋你果份既~~

已經叫咗人送外賣俾你架la !   

不過送外賣果個人唔知會唔會偷食呢? 就唔知la !

 

MM: 幅相果碗係你既,你慢慢享用la !

我已經遵照你吩咐, 俾董事長睇咗你旅行d相la !

今次佢好乖,本來已經嗌住要走架la !

我話你個孫叫你睇佢d旅行相呀~~

佢就乖乖地坐埋黎睇呀! 幾俾面你呀! 你好夠飛屎呀~~

 

 

 



2010 年 7 月 1 日  星期四   晴天


寵物 傷心 分類: 未分類

由於今日世界杯盃暫停,所以本所長有時間update 吓個blog 啦 !

見到姑姐講起佢以前d貓貓狗狗,令我不期然又想起我以前細個d傷心往事~~ 

             喺我小學嗰時,我屋企有一隻貓又係好以姑姐嗰隻"老公"咁,不過佢無名既,我淨係叫佢做"miu miu",每晚我一訓覺,佢都捐入我個被dou 入面同我訓,過咗都唔知幾多年之後, 突然之間有一晚佢無捐到入黎同我訓, 於是我就四周圍揾佢,點知我亞媽話佢病咗,爬唔到上閣仔,因為我係訓閣仔既,我當時見到佢病到連叫"miu miu" 聲都無力, 好可憐咁既樣, 但係我當細個,對於"生老病死"既事好無知,以為佢好以我地發燒咁,過一兩日就會好番,點知有一日我放學返黎揾佢唔到,問亞媽,佢話"miu miu 死咗,已經dum 咗,我當時成個人都呆咗,即刻喊咗出黎,唔識得收聲,我都唔知喊咗幾耐,因為我訓咗喺張床度不停咁喊,喊到訓咗覺,如是者每次訓覺嗰時都喊,喊咗幾個禮拜,喺嗰時我開始認識到"死別"既痛苦。

             過咗無耐,有人送咗一隻西施狗"Susie"俾我地,雖然我地屋企已經養咗幾隻唐狗看門口,但係我對"Susie"一見鍾情,日日放完學都同佢玩一輪先至做功課,而佢亦對我好好,每次返到屋企,佢都圍住我對腳轉黎轉去,我又會帶佢出田基度同佢一齊跑黎跑去。

              如是者又過咗幾年,有一次又係同上次一樣放咗學之後,返到屋企發覺"Susie"無出黎圍住我轉o既,當時我就覺得有唔妥,我就大聲嗌"Susie Susie" ,點知又係我亞媽出黎同我講 ,話"Susie" 食咗出面人地種田d人放既毒藥,佢已經灌佢飲咗生油,睇吓佢可唔可以嘔哂d 毒出黎,我見到"Susie"好可憐,扒係地下度,淨係識得嗚嗚咁細聲叫,佢對眼好似流緊眼淚咁望住我。我又攬住佢喊la! 不過呢次我知道"死別"既痛苦又將會降臨la! 不過今次我叫亞媽,如果"Susie" 喺我返學既時候死既話, 唔好Dum 咗佢,等我番黎。

        結果"Susie" 都係响我返學既時候走咗,我放學返黎見到佢已經凍哂,於是我將佢抱起,走出田基,我親手用鋤頭掘咗一個窿,喊住將佢埋葬咗。

        雖然之後我屋企都有養貓貓狗狗,但係我無都對任何一隻特別寵愛, 我唔係唔鍾意,我係怕嗰種"死別"既感覺,你感情越深,嗰種感覺就越強烈越傷心,再加上前兩年發生嗰種"死別" 既感覺,真係非常難受,令人傷心欲絕。

         所以直到現在, 雖然我而家住嗰度係可以養狗,但係我都唔會養,我就係怕咗嗰種感覺。隨著年紀越長,越黎越見得多長輩、朋友離我而去,雖然知道呢個係大自然必然既定律, 但係難免不捨。