安妮事務所事件簿
多 D 嚟睇,多D嚟留言!!!!
不過我無可能日日都更新! (#^.^#)
teresang382
暱稱: 安妮事務所
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
日本自俊行2011 (Day8...
日本自儍 行2011(Day 7...
日本自儍 行2011(Day 6...
日本自儍 行2011 Day 5...
日本自儍 行2011(Day 4...
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 376
今日人氣: 6
累積人氣: 12417
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 15 日  星期六   陰晴不定


Hello Kitty I " 雨傘" 滿足 分類: 未分類

唔經唔覺,Kitty 己經35歲la ! 我cho cho 埋埋d Kitty 真係多不勝數。

連我自己都唔知有幾多 , 有 d因為年紀大,已經certify 咗

有d係我自己大頭蝦, 將佢地遺失咗, 更加有d送咗俾人收養。

要揾齊佢地真係好難0架, 要翻箱倒 lung, 先至揾得齊0架!

所以要好似魔戒咁要分好多部曲咁黎介紹先得la !

 

唔!...第一部曲由邊度講起好呢

由於今日天氣陰晴不定, 咁就用遮作為我既開始la !

先黎一張大合照:

                            

 

跟住再黎個人solo :  

           

                                                                           

                                            

     由於以下把遮係跟我從北海道(小樽)搭飛機番黎既,

又係我現時最心愛既遮,所以俾佢solo多一次咁多la !

                             

   差d 漏咗佢添     ↓  而家補番

我梗係唔止咁少遮la!  但由於 Kitty 年紀已經太大la! 

  (用貓既角度黎講 35歲已經係好老0架 la!)

所以有D已經Certify 咗,得番呢四把咁大把啫,    

 

密切留意第2,3.4.5.............部曲 la! 吓            

 



2010 年 5 月 9 日  星期日   陰晴不定


"無"親節 愉快 分類: 未分類

今日係"無"親節,  一如平日既星期日,

訓到成10點先起身, 由於下午無節目,所以食完午餐就去咗佐敦做物理治療,

鬆吓條腰骨同膊頭, 同屋主又話要跟埋去。

 

同屋主條腰骨明明一早就有事, 但係就死都唔認, 仲賴係天氣潮濕以致風濕。

直至早輪痛到腰都伸唔直, 就死死氣跟我去做。做咗一兩次之後就成個人鬆哂。

而家久唔久都去做一次。

做完之後就去咗尖咀行街shopping, 又去咗德發食牛丸河, City Super 買嘢...

      

          嘩!竟然重俾我响海運見到我既偶像...姚明呀  !        

             

   

幾大都走埋去同佢影番張相留念啦!  

    原來姚明都祇係高我一個頭咋 !      咁即係話我都唔係好矮啫

 

      由於約咗"我亞媽"食晚飯慶祝, 所以行咗一陣就要打道回府 la。

    

       姚明, 我下次黎探過你呀吓~~

 



2010 年 5 月 8 日  星期六   晴天


無聊的一個下午 無奈 分類: 未分類

明明五天工作0架, 今日係星期六,點解無la la要人返工啫

原來就係為咗劇院十周年紀念。搞咗好多遊戲攤位同節目免費俾d市民參與。

   天呀 ! 唔係呀嘩?早兩日重陰天落雨行雷閃電, 點解今日陽光咁猛烈0架。

呢個無瓦遮頭既地方重係今日我有份工作既岡位添喎~~

 唉! 晒到隻狗咁.... 係度行行企企。

其實我都唔知自己返黎做乜 ?        

唯有久唔久攞部手機出黎影吓d得意嘢la!   娛樂吓自己都好丫!

呢個肥妹仔好得意吓喎 !       

 

    吓! 佢既對手原來係個奀之之既小妹妹,

唔使諗都知邊個會撞贏 la ! 

小心呀! 佢衝緊埋黎la !  唉吔, 我無眼睇lor ! 

 

响外面出到成身汗,間唔中走入室內嘆吓冷氣飲吓水咁丫 。

 

D小朋友演折子戲又幾有板有眼喎 ~~

 

本來重有好多其他節目响唔同既地方0既,不過唔係我既工作岡位,所以我無得睇。

 

嘆完一輪冷氣,又再出返黎晒過。   重同兔仔 Say 聲Hi  ! 你熱唔熱啫?

 

我今日就係咁出出入入,行黎行去,又冷又熱咁過咗一個下午 la !

 

 



2010 年 5 月 6 日  星期四   晴天


貓站長 無奈 分類: 未分類

 MM無影到既貓站長就响呢度la ! 

 不過唔知佢係咪犯咗事,俾人鎖起咗。               (=^ ^=)

 

 

e!  我既肖像都响道喎

            有沒有想過貓也能做站長?在日本和歌山縣的紀之川市,就有一位大名鼎鼎的貓站長小玉(Tama)。不但如此,牠的工作表現分分鐘比人更優秀呢。

  現在9歲的小玉,是一頭雌性的三色貓。本來在附近流浪,被車站小賣部的老闆娘收養後一直住在車站。前些年鐵路不斷虧損,到訪貴志站的乘客太少,為了節省成本,負責運營鐵路的和歌山電鐵公司,在2006年4月將貴志站變成無人車站,整個車站只剩下了小玉。

  為了吸引人流,鐵路公司想出一個絕妙的主意——任命小玉成為這個無人車站的站長。小玉上任後,每天戴上鐵路員的帽子,繫上站長徽章,在售票處接待乘客。

  ※佩戴站長徽章的小玉

 

 ※拍攝時小心不要使用閃光燈,因為小玉的眼睛可能會受傷
                                                                  

 

 

  ※貴志盛產草莓,因此小玉的寶座也是草莓形狀的

 

 

天ㄚ~原來貓站長大人是有名片的喔!
  

 

結果不出所料,小玉廣受歡迎,遊客紛紛到訪來和這位「站長」合影留念。在上任後第一個月,就令乘搭人數上升了17%,一年下來,更令鐵路人流增加40%,線路轉虧為盈。在媒體曝光後,小玉的各種明信片、寫真集和精品,也令盛產草莓的貴志多了一個亮點。

  小玉的努力得到了公司的嘉許,去年12月獲得了公司嘉獎,今年5月份更獲得升職為「課長」,令牠成為「管理層中唯一的女性」,公司也將售票處改建為小玉專屬辦公室。不過牠的薪水卻沒有因此增加,依然只有一年份量的貓糧。(頭條網╱2008年5月30日)

 

 

                                                                               萬人朝拜 封爵站長小玉

會面須知

  1.小玉每周工作6天,星期天休息。

  2.和站長合照是可以的,但是要注意不可以使用閃光燈。

  3.小玉不喜歡狗,因此請勿帶狗。

  4.小玉有自己的正餐,不需要別人請的食物。

  5.站長喜歡溫暖的天氣,如果雨天和低溫的天氣,站長未必會客。

  和歌山電鐵網站:

  http://www.wakayama-dentetsu.co.jp/

 

「阿玉」,明年 1月將「升呢」為公司董事。

阿玉知名度高,吸引大批乘客聞風而至,所以牠就任站長三年就獲得破格提升。公司表示,明年是虎年,老虎同屬貓科,希望阿玉站長再上一層樓!

董事任命儀式將於明年 1月 3日舉行,屆時阿玉將獲得一頂新帽子。

[ 本帖最後由 gary689123 於 2009-12-25 21:15 編輯 ]
 



2010 年 5 月 2 日  星期日   晴天


勞動節假期 Part II 開心 分類: 未分類

如果你地唔恰眼訓既話,就繼續睇 Part II la!

今日大約八點己經起咗身, (通常唔使返工都會早起身)

嘩! 好大隻蚊呀!  好彩唔係响我間房啫 

 

跟住大伙人就去咗村口間茶餐廳食早餐, d 價錢都不算貴, 幾抵食。

之後就自由活動。

有d人就再去游水, 有人就百無聊賴,好似我咁。

因為我唔鍾意喺海灘游水, 好無安全感。

直至中午,  check out 完之後, 我地又回到大澳午飯和購物。

識咗佢咁耐, 都唔知佢咁有文化  →      

 

 通街都有豆腐花賣。

見仲有大把時間, 我地就租船出海遊覽大澳及觀賞中華白海豚  不過, 一條海豚都見唔到, 好可惜

呢d就係大澳出名的棚屋  ↓↑

             ↓             船家話呢0舊叫做將軍石, 如似一個將軍 i 喺度,

                                       ↓     不過我影得唔好, 只係影到個鼻無咗個額頭。   

呢樽飲品喺大澳通街都見, 叫做紫貝天葵, 聽講好有益  不經不覺, 又夠鐘去碼頭搭船回程la !

個假期點解咁快完0既!

又見到飛機降落         

 

 節目重未完, 重要食埋個晚餐先分手。

 

              ↓      呢 D 就係我既戰利品 la !

 

                      買得開心, 不過都幾肉赤0架 !

  

另外重有D戰利品係睇唔到既,  點解

    因為佢地已經落咗我個肚 la !  哈哈哈哈