如果你地唔恰眼訓既話,就繼續睇 Part II la!
今日大約八點己經起咗身, (通常唔使返工都會早起身)
嘩! 好大隻蚊呀! 好彩唔係响我間房啫
跟住大伙人就去咗村口間茶餐廳食早餐, d 價錢都不算貴, 幾抵食。
之後就自由活動。
有d人就再去游水, 有人就百無聊賴,好似我咁。
因為我唔鍾意喺海灘游水, 好無安全感。
直至中午, check out 完之後, 我地又回到大澳午飯和購物。
識咗佢咁耐, 都唔知佢咁有文化 →
通街都有豆腐花賣。
見仲有大把時間, 我地就租船出海遊覽大澳及觀賞中華白海豚 不過, 一條海豚都見唔到, 好可惜
呢d就係大澳出名的棚屋 ↓↑
↓ 船家話呢0舊叫做將軍石, 如似一個將軍 i 喺度,
↓ 不過我影得唔好, 只係影到個鼻無咗個額頭。
呢樽飲品喺大澳通街都見, 叫做紫貝天葵, 聽講好有益 不經不覺, 又夠鐘去碼頭搭船回程la !
個假期點解咁快完0既!
又見到飛機降落
節目重未完, 重要食埋個晚餐先分手。
↓ 呢 D 就係我既戰利品 la !

買得開心, 不過都幾肉赤0架 !

另外重有D戰利品係睇唔到既, 點解 
因為佢地已經落咗我個肚 la ! 哈哈哈哈 
|