今日喺屯門市廣場買咗一樣嘢
就係呢樣野 la → 圖(1)
隻手指唔係我既,係亞"邊個邊個"既
呢間嘢好出名o架,亞蘇係電視介紹過 ,不過係北角嗰間,但呢間係屯門分店啫 !
唔 真係超好味呀
→ 圖 (2)
仲有以下既就係我今日既晚餐 la!
仲有雞湯呀,不過無影到喎!驚你地d口水滴晒落去咪唔得惦
MM呀:龍角散就係咁既樣0架 la : ↓
有好多唔同款式 0架,但我聽人講話呢隻效果最好~~
你買多d款返去試吓, 睇吓邊隻最好然後話我知 丫!