計咗好多條數啦!!雖然有滿足感,但係真係好辛苦...............好期待考試ge來臨,亦都好期望自己可以考到好成績...........^^
今日係期考ga日子,份中文卷好easy,中文聆聽冇填充題,比上年easy好多,但係只係聽一次,希望囉到A la~~