1-2-2008 要見家長la~~ 好慘ar........... 20-2-2008 要派成績表lu .....
今日,我一返到學校就見到張欣係drawer 度嗢野,就知佢嗢緊本日記,because 佢唔見左.......希望有人拾到,比返我地la ~~