今日上堂真無聊, 悶到死....係咁睇著個鐘, 滴撘....滴撘....滴撘....D時間過得真係快, 係時候同X 老師講 bye bye!! 一堂又一堂, 咁就放學lu....... 你睇反學幾咁無胃!
今日, 反到學校就被一條姓尹ge 人話我爵著個件全黑色外套, 點點點....又點點點! 佢自己爵得好好咩!?
個隻死sam sue叫我寫blog ge 時候,係佢個名前面加個死字wo!! 真係彩佢都傻!! (請hi like D字la!)
=( 個張數學ws 劉sir 係功輔堂講解完, 點知個堂去左練歌, 無聽到........ 今日全部都唔識做, 做左足足三個鐘先做完lo!!!! 早唔講, 遲唔講, 係要功輔堂先講!!!
做功課個陣先發現冇左張英文 WS........ 星期五已經知道前面無傳,自己懶又唔叫佢傳!!!! 唸著今日問反D同學抄反D題目,自己做反D答案.......... 點知,一個二個都出左街!!!!