今日測完驗之後, 個隻死sam sue 就問我羅blog ge 密碼,彩你都傻!!!
今日小測,唉....好難呀~~聽日派卷lu, my GOD!!
今日1:00又去左游水..... 真慘~(被逼)
今日都5知行咩衰運,一早就被mummy叫左起身去游水(8:00=_=")返到屋企累到死咁la.....
今日掉位, 同孫生坐.... 一日講唔停 ==" 有時問佢功課, 佢5識, 就話你問隻衰雞la.... 有冇搞錯!!! 仲成日話sam 雞搵你....講成幾千百次(期實冇咁多)... 唉!! 同男仔坐真係冇好結果...好才....尹小姐係我X對面...^^ <---- 劉 sir雪糕.... 兩蚊一個, 手快有, 手慢冇!!