唉!! 今日掉位........ 你地一定意為掉位好開心, 唔駛對住個孫生嘈X巴閉. 點知仲衰過同孫生坐!!!! 坐係隻冰鮮雞翼前面, 同周朗晞嘈到拆天, 真係寧願同孫生坐............. 今次真係唔好才呀!!
e個咁ge尹小姐成日就掛住搶人D野, 就好似今日咁, 就搶左我個桃果帶....... 琴日就搶左人地個水樽, 同買個中文corr ge ws黎抄.前日就.......................e個咁ge尹小姐真係唔見棺材唔流眼淚呀!!!!!
e+開始唔係幾仲意<----- (請注意!!!!!係朋友個種, 請你地唔好唸y左....) 阿K la~~ 有時成日羅我D 野lo !!!