今日, 媽咪辰早叫我補完習去「百街」買零食, 唸著聽左e個消息即刻話比尹小姐聽, 佢聽到e個消息一定開心到飛起, 成日叫我帶野食反學, 自己又唔帶! 點知打唔通, ^^就比個surprised比佢la~
哈哈!! 今日同尹小姐一齊畫sam 雞卜個樣....... 好搞笑~5A 班同學歡迎你地返學校問我羅黎睇!!^^
==....... 今日真黑仔, 一測完驗就被人玩. 湯先生以王先生ge 名義寫D肉麻野to me!!! 好才唔係真姐, 如果係真......kill me please~死人都彈反起身 !! 你地知5知佢講左D咩 ?!!!「情情」你點解e排唔理我?.....