| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 13 日 星期四  |
| 37 |
分類: 未分類 |
今日7點醒左
因為琴晚11點先訓,遲左半個鐘
食完野又玩aoc
又成日輸,唉
11點半就落街買飯食
食完再玩
就夜晚果陣就贏返一兩次先
___________________________________________
今日冇做過功課
死喇
有排做聽日
|
2006 年 4 月 12 日 星期三  |
| 36 |
分類: 未分類 |
今日六點半又起身
食完野就玩aoc同fd
玩玩下又斷線
不果有時斷姐
食完飯又玩
三國就成日贏
進化論就差d贏
箏堡本來贏又斷線
玩到6點到就係網拉人入黎玩果陣做電腦剪報
玩到7點半就作埋小小既電腦剪報感想
做完就沖涼,食飯
食完飯等埋個fd食完又玩過
_______________________________________________
唉!!!重諗住今日做到兩樣功課添
點知做得一樣,聽日希望做到兩樣啦 |
2006 年 4 月 11 日 星期二  |
| 35 |
分類: 未分類 |
今日超好訓今朝
但係6點半都係醒左
慣左
但係好眼訓,好舒服日日開冷氣
又到夏天姐係,真係快
食完野就玩aoc
玩進化論次次都就贏都輸,但係冇斷線
原來聽住歌黎玩會勁好多
之後玩箏堡一有投石車冇耐就斷線
好慘
之後就唔玩
下晝又玩電腦,3點9就做英文工作紙
做完諗住做地理既剪報,又要裝影印機,就唔做至,聽日先
4點半就睇[新寵物小精靈]
5點又玩電腦
之後食完晚飯諗住做p.e. E-class
點知佢冇擺上去
可能係我搵唔到
__________________________________________
又完一日,有9樣功課原來
聽日要做兩樣先得 |
2006 年 4 月 10 日 星期一  |
| 34 |
分類: 未分類 |
今日英文堂派左聆聽,有30/59
合格,真係好
會話就34/50,真係勁
作文同正卷都未派
但係佢講左我作文合格,但係正卷唔合格
唉!!!真係慘
之後小息,又去潘sir到
之後測科學,唔夠時間做
有5至10分未做,死得
唉!!!唯一高d分既科都冇,數學老師又話我得85
歷史就幾好
午膳又去潘sir到
佢話今日放學唔洗留,因為聽日放假,又測哂驗
佢今日又比我地睇師生籃球賽,不果梗係係窗口到睇啦
好似鐵窗邊緣咁
老師對男子丙組,開頭贏男子丙隊
最後就輸,老師唔讓佢地點贏丫
數學派左卷,85分,都知啦
有條好易有四分,岩左下一條四分就一定岩埋
加埋就有八分喇,唉
諗住電腦堂有得派卷
點知要去聽咩[兩性關係]既講座
都冇嘉賓黎又,得老師講,超悶
____________________________________
聽日就開始做功課,有八樣
好小,真係奇蹟
假期有兩日返鄉下
姐係得八日,岩岩好一日一樣
唉!!!個中文補充有成27頁,都唔知點做
不過老師話一日有廿四小時,一定得既
我覺得比多左添 |
2006 年 4 月 9 日 星期日  |
| 33 |
分類: 未分類 |
今日6點半就醒左
7點起身又食野
之後就玩aoc
次次玩到就贏都斷線上唔到網
好慘
冇一次係冇斷真係
之後1點就落街買飯食
食完就溫歷史同科學
溫完又玩aoc
玩三國水滸就冇斷,贏哂
點知一玩返箏堡幾難得抽中蒙古人,贏硬
一有投石車5秒到就斷線,好嬲
之後玩進化論
最勁係我今次,又斷
之後冇哂心機玩
就唔玩喇
__________________________________________
聽日就測歷史同科學
科學要有80分以上先得 |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|