| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 18 日 星期二  |
| 42 |
分類: 未分類 |
今日7點醒左
7點半起身食野
食完野又玩aoc
玩完落街買飯
食完2點就開始做中文補習
有成27頁
一路做,一路玩msn加聽歌
做到4點15分就仔息一下
4點半去睇[新寵物小精靈]
5點就去沖涼
沖完5點15分又開機,一路玩一唁做埋果9頁中文補習
做完6點15分又玩aoc
玩左兩次,兩次都斷線
好煩
唔係可能贏
____________________________________________
聽日做埋中文閱讀同體育網上e-class
就整返數學果樣
有24頁
最後一日先做埋佢
|
2006 年 4 月 17 日 星期一  |
| 41 |
分類: 未分類 |
今日7點醒左
7點半起左身食野
食完野就玩aoc又
9點15分同個fd玩
11點半同佢啊哥玩左箏堡,贏左又
玩完就食野
食完又玩
冇做功課
玩完又食
不過係晚飯
食完玩左陣就冇玩
________________________________________
今日冇做功課
聽日冇人係屋企
一路玩一路做先 |
2006 年 4 月 16 日 星期日  |
| 40 |
分類: 未分類 |
今日7點到醒左
刷完牙換埋衫就去拜山
好難行上去
拜完落黎行第二條路
易好多,又近
拜完去祖屋
去完去餐廳食飯
食之前玩下乒乓波
輸哂比啊叔同啊伯果d
食果陣有好多蚊
好在冇比佢地咬
食完就搭旅遊巴返香港
2點上車
4點半就返到
係粉嶺落就陪啊麻搭的士返大埔
5點半返到屋企
沖完涼做完超人力斯
睇唔到真係慘
7點15分就食飯
食完就玩aoc
玩左兩次進化論都輸
箏堡一次
果次人地一個斷左線,一個棄權,我地都一個棄左
應該誧,點知我又斷埋
唉,一有機會贏就斷線 |
2006 年 4 月 15 日 星期六  |
| 39 |
分類: 未分類 |
一醒左就7點
食完野8點又玩aoc
玩到9點半就熄機
10點去體育館乒乓波
11點返到屋企就做左歷史工作紙
12點半就落街去大家樂食飯
食完就同啊叔加我啊爸加佢d仔女去塔的士
去太子地鐵站
見到個乞衣d腳指甲超長
好似人狼咁
2點就上旅遊巴
3點到就到左過關上大陸
5點先到左花都
去到冇耐就食飯
食完就返酒店
11點就訓覺lu
晚飯冇野好食
重好悶
最憎返大陸,超污糟 |
2006 年 4 月 14 日 星期五  |
| 38 |
分類: 未分類 |
今日6點半醒左
7點半就食野
8點半又玩aoc
頭一埸玩三國水滸
個3p話想做波斯人,話想讓賽
玩果陣個1p幫佢守
我個fd就攻入左1p,超勁
等到佢有成吉,又攻入埋3p
打死左3p,1p就棄,廢物
境然係金龍族面前扮勁
真係未見過勁人定
玩到12點就落街買飯
食完1點半又玩
點知唔知點解比人踢
之後我就同個fd玩野
係咁講野,嘈到佢輕機
超底死
得罪金龍族冇好下場
5點半就做科學工作紙
有3頁,6點9先做完
做完就沖涼食m記
食完又玩aoc
同我個fd個啊哥玩
同佢單挑進化論
輸得好慘
_________________________________________
聽日返鄉下,後日先返
真係慘 |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 26 | »
|