| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 14 日 星期二  |
| 8 |
分類: 未分類 |
今日好凍
所以唔洗早會
無啦啦要中二每班搵兩個人落去講中文課文
又咁岩搵到我同一個男同學
我即刻感到好榮幸
能夠代表我果班講
好彩係全部比人揀出黎d人一齊講,我重係後面,哈
我梗係講得好大聲啦
我d正宗廣東式既普通話
地理堂又唔記得拎地理技能練習
要罰抄[愛蓮說]2次
好在係文言文,好小
還掂今日都要比啊媽睇我溫左
返到屋企沖完涼又凍又餓
就食左朱古力
之後就做功課玩電腦
_______________________________________________
又過左一日
聽日又要補習
唉!!!!!!!
|
2006 年 3 月 13 日 星期一  |
| 7 |
分類: 未分類 |
今日一起身冇想像中咁凍
今朝有架小巴死左火
好在我早過佢
已經返到學校
有得食早餐
科學堂個代課老師好串
唔得,我一定要串過佢
放學有風,好凍
好似有刀插入身到咁
7點又補習,唉
又做功課,都係小學好,做返小學生先
數碼暴龍01
自動勝利 Let's Fight
* 越搏鬥戰意便高企 自信碰跌了又再起
堅決相信 為戰友 我定必勝利
越探索世界越優美 讓我奮鬥到廿六世紀
堅決相信 為了愛 我定必勝利
來全情Go…Go…Go…Go…Go
只要出手氣勢勁到飛起
來全情Go…Go…Go…Go…Go
大力捍衛理想 自動會 部署準備
# 遇怪魔 我即刻變大個 遇見高手痛快得多
一激起我就有火 盡快盡快辨勝負
亦不必想再拖 最好的必須再練過
逐個反擊 對方一個二個 我但求全擊破
Oh Let's Fight
repeat * # # |
2006 年 3 月 12 日 星期日  |
| 6 |
分類: 未分類 |
今日8點起身就食野
之後就做功課
做到成11點半
就食飯,之後就玩一陣電腦
5點半就去啊麻到食飯
8點55分就返到黎
9點10分開機,就打日記
又完一日
又要返學,唉 |
2006 年 3 月 11 日 星期六  |
| 5 |
分類: 未分類 |
今日起身係7點半,食埋野,玩陣電腦,
做埋補習功課,9點就補習lu
補完10點開始準備洗頭去睇fd打學屆籃球
1點半到左上水佢地先練波
等到3點先開始
打到4點10分到
之後贏左39:22好似話
但係人地算廢
贏左重要罰跑圈,真係慘,唉
之後返到屋企已經5點半
又陪啊媽食飯,陪佢買鞋同買左兩隻碟睇,[霍元甲]同[情義我心知]
返到屋企10點lu
沖涼訓覺
|
2006 年 3 月 10 日 星期五  |
4  |
分類: 未分類 |
今日一起身就好累
重以為發燒
食完野係校車飲左可樂,終於精神d
返到學校有時間做功課喇,星期五唔洗早會
做左中史作業一樣
唉!!!3月改左8點半要交哂功課,唔係留堂留到5點
幾驚今日冇帶功課返屋企,原來得中,英,數
英文堂我兩邊果兩個女仔係度傳功課抄
比老師見到,底死
好在我冇幫佢地傳簿
金盆洗手,幾叻
數學堂好眼訓,唉!!!
週會又整咩野辨論分賽
好煩
今日又做中英文網上閱讀
中文又撞444,岩哂
英文蓬五,六,日都玩咩野game
撞哂a,有20題錯得4題,好勁
________________________________________
又完左一日lu
聽朝又補習,唉!!!!!!!!!!!!!! |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|