| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 24 日 星期五  |
| 18 |
分類: 未分類 |
今日要帶校樓返學
6點40分先起身
重約左然然係大家樂添
最憎人遲到,我就遲到
哈哈
之後7點先去到大家樂
遲左5分鐘
之後7點10分就食完,去等校車
去到學校岩岩停左雨
中史堂比啊sir點左兩次幫佢拎作業
數學就小測
希望有90%既分啦
p.e.堂啊梆梆話見到啊sir去左渣車走
我就諗住睇下係咪真係先
妖!!!個甘智豪都唔知係咪真係[斷背山]黎
好似發姣咁
啊馮昌華去左換返衫
之後要上p.e.堂真係
好底死,有好多人要做掌上壓
我既直覺咁準都唔信
咁就底死啦
因為落雨就去左雨天操埸上
之後維維扒街
超底死,梗係唔還我果五蚊絞到咁啦
重扒正有雨入到果度
個pet pet濕左一邊
哈哈
之後週會講咩去美國升學
香港既大學都未必讀到
講咩去美國丫
行去搭校車果陣又落雨
好在唔係好大好大
所以廢事跑
雨中[慢]步等我
落車果陣細雨好多,真係好
返到屋企已經4點50分
睇得小小[新寵物小精靈]添,真係慘
,哈哈!!!
返到屋企食朱古力同飲可樂又
好好味
之後啊爸又買野比我食
_______________________________________
又過左星期一至五lu
真係快
聽日又補習
聽日去飲,表哥結婚
同啊媽一齊jel返個靚頭先
下晝就要出去
|
2006 年 3 月 23 日 星期四  |
| 17 |
分類: 未分類 |
今日返到學校超濕
又大霧
今日終於開左冷氣
今日科學又小測
測得幾好,有29/30分
上次得23.5/30
中文默書改返94分lu,之前老師改錯,比左100
我真係誠實
今日又比人抄數學,收左五蚊
返到屋企又食左d野
__________________________________________
今日幾好,聽日又星期五
真係快
又有p.e.堂 |
2006 年 3 月 22 日 星期三  |
16  |
分類: 未分類 |
今朝睇天氣話有成99%濕度
唔洗早會
可以做中史作業,好野
落到街到落埋毛毛雨
返到學校食埋早餐就上課室做中史作業
岩岩抄完又話要早會
好在已經抄完
地理老師好似話上堂,唔洗上堂,整係做地理工作紙
中文堂又係,全校d中文老師都冇返
中文堂就小測同做補充
之後午膳又要小測歷史,冇左成10分鐘午膳
科學又小測
之後放學係校車差唔多睇唔到出面d野,超大霧
落左山就冇咁大
返到屋企食野
7點又補習
______________________________________________
今日好好
有得做埋中史作業
愈黎愈鍾意落雨 |
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
| 15 |
分類: 未分類 |
今日又岩岩好18度
又要帶校樓
係校車做埋果幾條未做好既數
今日上堂都冇咩野
之後放學終於有人認射象根
真係好,唔洗背英詩
返到屋企發現冇帶中史作業返屋企做
聽日8點半要交應該
要跳定求雨舞喇
希望聽日有雨落
我知神好好人,佛袓慈悲為懷
我重要求埋回教
同伊斯蘭教先得
_______________________________________
好慘今日,冇帶中史作業返屋企 |
2006 年 3 月 20 日 星期一  |
| 14 |
分類: 未分類 |
今日起左身就發現啊媽比左50蚊
啊媽真係好
今日18度
又要帶校樓返學
冇欠野今日
中文堂有人射象根
又冇人認wor
唉!!!要背英詩,普通話都好丫
英文都唔識多隻
英鬼英馬咩
科學堂又有故仔聽,真係好
係校車就落車果陣發現冇帶所匙
係大堂打比啊爸又冇人聽
打比啊媽好在佢話啊爸張條所匙放係鐵集後面隻襪度
真好聰明啊爸
7點又補習
_______________________________________
咁又一日lu
聽日唔洗補習
真係好 |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|