| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 29 日 星期三  |
22  |
分類: 未分類 |
今日派左地理小測,得10/20
英文堂個鄭x思又係度嘈成日
日日都嘈,今日重嘈到咩咁
又串啊sir
其他堂又唔見佢串?
科學堂又小測
今次難左好多
生教堂好興
我未試過咁都比人罰
佢放學如果鬧我
我就唔忍嫁喇
今日補習個老師話改7點半
補習果陣又好興
枝筆新開都冇墨
我太興就超大力咁寫
張紙超勁比我絞到
___________________________________________
話咁快聽日就星期四
真係過得好快好快
|
2006 年 3 月 28 日 星期二  |
21  |
分類: 未分類 |
今日睇天氣話好好天
好慘
係校車做埋數學工作紙同歷史工作紙
但係歷史作業係locker
點知上到課室話唔洗交
超好
數學又唔派卷,唉
放學去左睇fd打學屆籃球
5點開始打
輸左2分,好慘
好在今日唔洗做功課
奇蹟,冇功課做 |
2006 年 3 月 27 日 星期一  |
| 21 |
分類: 未分類 |
今日17度
又要帶校樓
返到屋企個八達通機壞左
之後7點50分又話好番
要拍番落去,好煩
返到學校做改正比發雞盲既地理老師睇到
改完落去拍番,點知一落到去就打鐘
不過應該唔計我遲到
又報串比班主任知
唉!!!!!
午膳又小測地理
又冇左10分鐘既午膳時間
數學又唔派小測卷wor
話咁快就放學
返到屋企7點又補習
__________________________________
聽日唔洗補習,超好 |
2006 年 3 月 26 日 星期日  |
| 20 |
分類: 未分類 |
今日8點先醒左
超遲
食埋野就做功課
做完就玩電腦
12點半到就出去睇戲
未到沙田個戲院,重係大埔
見到個醉酒佬又
坐係度講[重唔下跪?唔下跪丫ma?................]
可能今次佢做左皇帝
上次著左套西裝,好似同人傾生意咁
真係勁
去到又遲左我地
睇唔到[死神再3來了]
唯有睇[得閒飲茶]
都幾好笑
4點40分返到屋企
又好悶
_____________________________________
聽日又返學,唉
又要補習
話咁快就開左7個月日記lu
不過有成4個月有多都冇打 |
2006 年 3 月 25 日 星期六  |
| 19 |
分類: 未分類 |
一起身食埋野就早功課
9點就補習
之後又做功課
做靜一樣半
做完就玩左一陣電腦
食完午餐又玩電腦
之後4點就洗頭去飲
5點就出門口
絞左超耐先食得
好肚餓
12點15分就返到屋企
1點終於訓得覺
因為返到屋企好夜
所以冇打日記
e家先打返 |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|