| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 23 日 星期日  |
| 47 |
分類: 未分類 |
今日6點半醒左,冇耐又訓返
8點45分先起身
9點食完野玩電腦
同fd玩左陣佢要返學校就冇玩
又改劇情
12點45分先食午飯
食完又改劇情
改改下個fd打黎,我就同佢玩
玩左兩次一般,第一次輸左,冇計,最屎一般
第二次應該贏既我又斷線,食屎
之後玩進化論又繼,就冇同佢玩,因為佢唔玩得同埋我都唔想玩
之後又改劇情
就改左一半喇
6點45分沖涼,7點半食飯,食完玩msn
__________________________________________
聽日又返學,唉,要補習
一 三就補習,二 四就留到6點
唉!!!!!!!!!!!!!!!好黑暗
|
2006 年 4 月 22 日 星期六  |
| 46 |
分類: 未分類 |
7點醒左又,7點半起身
8點就開機,繼續改aoc個劇情
9點補習,10點15分就同fd玩aoc既一般
本來有機會贏,又唔記得左起d野
玩完就買野食
食完就做功課
做完又改劇情
5點半就洗頭換衫出街
6點幾去到大埔個neway
去維維個生日會
9點就食野
11點幾食蛋榚
11點45分我就走
________________________________________________
12點半先訓特著,唉 |
2006 年 4 月 21 日 星期五  |
| 45 |
分類: 未分類 |
今日6點15分就醒左
6點40分起身
7點就出門口
返到學校以為重有d中文補充唔知要做
點知做哂
真係乖仔
見到好多人抄
中史堂個老師唔知去左邊
就歷史老師黎睇住我地
要做中史工作紙
英文派左卷
閱讀加作文卷有51分
真係好
但係單計閱讀就差小小合格,唉
中文作文得45分,差5分先合格
聆聽就有27.5/100
之後p.e.堂做左好多下掌上壓,下下都停好耐,聽日一定好痺
________________________________________________
又完一日
聽日又放假,真係好 |
2006 年 4 月 20 日 星期四  |
| 44 |
分類: 未分類 |
7點醒左
7點半起身就
食完野8點10分開始aoc
玩箏堡team2串我話我廢
我果team有個唔識玩咋
同埋又一次過買3個核彈
岩岩好魔力左都比佢打死
之前輸左就ag
我終於贏返
佢地有一個唔識玩
之後我合左織田,佢地合左亞力山大
佢攻我先,攻唔入
梗係3啦,,我果個合得貴過佢,勁咁多
但係佢都係合得快過我10秒到
我就打返佢到我
買左兩粒核彈就衝入去
比佢打整10個織田都打得死佢金字塔
8p就棄左之後,7p就比我打死埋
化前得返5p比我地每人一粒核彈炸,再入去奉1死左佢
贏左,哈,我都咁串,又唔係夠我串,勁又勁唔過
玩完就落街買飯食
食完就做中文果兩篇閱頏報告同體育功課
做完同個fd啊哥玩aoc既一般,我境然贏左,抽文明抽得靚
__________________________________________________
又要返學,唉,好慘 |
2006 年 4 月 19 日 星期三  |
| 43 |
分類: 未分類 |
又係6點半醒左
7點就起身食野
食完野玩左aoc
玩到10點半就等11點補習
補完就落街買飯
食完就做數學補充
有24頁
做左我3個鐘
好鬼開心,有咁多
1點15分做
做到3點做左12頁
之後就玩aoc
4點半就睇新寵物小精靈
睇完又做,5點半終於做完
又玩左陣aoc
_______________________________________
重有兩篇中文閱讀報告同體育網上功課就做完 |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 26 | »
|