| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 3 日 星期三  |
| 57 |
分類: 未分類 |
今日6點醒左
6點40分就起身
7點05分出門口
小息叫左梆梆做我擔保人
兩個星期後先唔洗留
英文堂默書
陳豬皮好似出貓
老師都唔理,唉
姣真係好有用
午膳又去留潘sir
做左地理作業
科學堂同生教堂又冇咩野做
又到3點45分
打鐘,呢個特別好聽
4點走
4點45分返到屋企
冇做科學作業
做完補習d功課就玩電腦
7點補習,8點10分食得飯
9點又玩電腦
__________________________________________
聽朝啊爸去拎牛眼,一定好核突
好好玩,哈
|
2006 年 5 月 2 日 星期二  |
| 56 |
分類: 未分類 |
今日6點半醒左
6點45分起身
好眼訓
係校車做唔哂英文功課
係學校做埋佢
做做下我直覺話我知老師黎緊,點知真係
真係勁
交功課果陣叫中史科長寫我交左,哈
小息又去潘sir到
歷史堂抄完中史作業
午膳做埋數學果個圖型
又做唔哂
點知老師冇返,好野
中文堂背默,得90分
成句野吊轉左
好在靜係扣5分
放學又留去潘sir到
做得數學堂課一樣同半段中文語譯
返到屋企做埋佢
就玩電腦
8點食飯
食完8點半食提子,落超大雨
重有雷電
個電視無啦啦有雪花,燈就閃左下
可能d電打中天線
食完又玩電腦,10點15分訓覺 |
2006 年 5 月 1 日 星期一  |
| 55 |
分類: 未分類 |
今日7點醒左
7點半起身
玩電腦
整我個劇情
8點半食野
食完又整
終於整完我呢個兵捉賊
同網上面d人玩
d人話幾好玩,真係勁
之後又玩魔堡,又斷線,好煩
12點半食野
之後又玩aoc
3點半做功課
4點又玩
玩兵捉賊又,好好玩
8點食飯
食完食啊爸買既青提子
但係啊媽又買紅提
冇核,所以好味d
就食幾粒青提再食紅提
青提比啊爸食之後
食完又玩電腦 |
2006 年 4 月 30 日 星期日  |
| 54 |
分類: 未分類 |
今日6點到醒過
超肚餓
點知又訓過,7點半先醒,7點45分起身
食完野就8點10分
就玩電腦
同fd測試下我個未整好既劇情
之後玩魔堡,我又斷線,唔係贏
不過最後佢都贏左
之後佢就要出街
就打比令一個fd,就整劇情
整到12點半食飯
食完1點又整
整到4點半,差唔多整好
之後做功課,做中文看圖寫作
做得好慢
唔係5點半就睇到超人力斯
e家要5點45分先睇到
睇睇下聽到撞車聲,但係我見唔到,應該比野遮住左個位
成日都撞,唉
6點就去啊麻到食飯
食完同好似6歲幾既堂妹玩[琴]棉胎
好悶,不過唔玩重悶
之後好奸佢,輸左擺走d[派]
9點就走人 |
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
| 53 |
分類: 未分類 |
今日7點醒左
7點半起身
8點就做補習功課
9點補習
10點15分玩aoc
玩箏堡第一局贏左,第二局d人好賤,t我
第三局本來贏,又斷左線
12點半落街買飯
2點開始做功課
5點半先做左數學b簿同中文工作紙
因為玩下做下
5點半開始整劇情
整靜四分一到
7點半沖涼,沖完食飯
8點半又玩電腦
10點15分熄機
___________________________________________
話咁快又一日
聽日又做兩樣
有六樣功課 |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 26 | »
|