| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 28 日 星期五  |
| 52 |
分類: 未分類 |
今閶6點半起左身
6點50分落樓
就去大家樂食野
個羅少然又話病
唔洗估都知佢咋病
今日堂堂都冇咩特別
我都係好乖仔咁聽書
數學堂好悶
p.e.堂上左健身室
跑步最快,又加一分,真係勁
週會講堅強果d野
5點半返到屋企
食野果陣見到隻好似飛蟻,但係有四隻翼重好大
佢飛左入梳化
之後係底下出返黎
冇耐又入左去
我就拎住個紙巾盒
佢一出黎,我就[釘]左落去
之後佢就暈暈地
再[釘]多下
佢就冇飛
我再用張[燈]腳踩落去
咁就死左
用紙巾拎走都核突
______________________________________
聽日又要補習
唉
|
2006 年 4 月 27 日 星期四  |
| 51 |
分類: 未分類 |
今日6點20分就醒左
6點35分起身
7點05分落樓
係校車開始落雨
又唔洗早會lu
愈落愈大
好在我落車果陣細返
係學校食埋野就上課室
上到去拎音樂書
上音樂堂得幾個人交音樂樂器
比佢鬧,唉
馮昌華絞到我冇得交
佢媽媽丫
好在唔洗留堂
科學堂又聽故仔
放學又留潘sir
佢又開會
留留下miss許黎睇我地,叫我同羅少然上圖書館
好熱果度
5點半做哂功課
6點就走得
6點40分返到屋企
7點沖完涼玩電腦
8點半食完野玩aoc
玩箏堡輸左
34p又唔識玩
之後玩進化論
一開始輸,之後有機會贏,點知我又斷線
好興
_______________________________________
話咁快聽日就到星期五
好快 |
2006 年 4 月 26 日 星期三  |
| 50 |
分類: 未分類 |
今日6點半醒左,6點45分起身
7點05分就落樓
地理堂就改卷
之後堂堂都冇咩特別
科學堂又好好
聽課外野
又話下星期整牛眼
之後就係生活教育堂
未做哂d專題既問卷問題
留左15分鐘做
4點5分到飲益力多
因為聽日要交音樂功課
要整樂器
返到屋企4點40分
5點05分沖完涼
6點半就補習
8點半就落街買飯食
9點食完玩電腦
________________________________
唉,今日好忙
聽日要留到6點,唉 |
2006 年 4 月 25 日 星期二  |
| 49 |
分類: 未分類 |
今日6點45分起身
7點10分落到樓
返到學校第一堂係英文
第二堂係地理
派左卷
有50.5/75
都算好
歷史又係45/75
中文會話得20.5/50
好過上次都,上次得15/50
中史有48/75
算唔錯
放學又要去留堂班喎
冇帶畫簿
上堂畫既,都畫完,咁都要留,唔記得交姐
衰開有條路,唉
之後留完又去潘sir到
6點先走
返到屋企都6點40分
7點沖完涼,好在做哂功課
______________________________________
聽日唔洗留潘sir,但係要補習,唉 |
2006 年 4 月 24 日 星期一  |
| 48 |
分類: 未分類 |
今日6點45分起左身
7點15分落到樓,落好大雨
就行左好多路先到
係學校食埋野就上課室
第一,二堂係英文
好悶又
之後小息潘sir遲左落黎,唔洗留
之後家政整d野食都幾好
中文堂派左卷得33/75
唔合格好慘
好似改錯,應該係33.5,多成0.5分咁多
午膳又去潘sir到
之後科學派卷得55/75
唔算多,上次84/100,唉
數學堂我先知原來要交數學卷改正
又冇人話要交,食屎
一早都改完啦
咁都要留堂去
電腦堂派卷
有50/75,都唔錯
上埋班主任堂就去留堂班
係我中二第三次去
真係勁
5點先走得,開心死,唯有做功課
返到屋企沖埋涼都6點10分
7點又補習,好辛苦下
_______________________________________________
希望唔好再去留堂班
聽日要係潘sir到留到6點,重開心 |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 26 | »
|