『~〝天的心聲〞~』
你想的東西不是對方所想的...所以做任何事情要三思而後行~
tinkung
暱稱: 天仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
生存係為邊個?
e個問題可能你會答係伴侶...但最終你會發覺係自己~
做人真係辛苦
可唔可以唔做?......係唔可以...
爺爺....再見了
雖然你已經離開了我們....但我知道你永遠也會在我的身邊陪著我~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最新文章
畢業典禮
辛苦....但幾開心
唉....
會考的完結...帶來的....
第三日戰績
文章分類
全部 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 186
留言總數: 288
今日人氣: 2
累積人氣: 3014
站內搜尋
2007 年 7 月 14 日  星期六   晴天


有咩卡通片好睇 鬱悶 分類: 未分類

 至從睇完強劍同零之使魔之後,就冇野做,日日開電腦都唔知做咩好,所以我都係用來聽下歌就算...有d想翻學....好想快d去遊水,我鐘意去冰池多過沙灘,因為沙灘好多人搞到我唔想去,加上本人鐘意冇咁多人的地方,所以我鐘意去冰池多d~



2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


e幾日好忘~ 不安 分類: 未分類

 很久沒打日記了∼近來狂睇強劍同零之使魔所以冇咩時間打日記,昨天我先睇曬強劍,得20集∼無線要做四個星期,我睇左兩日就睇曬∼算快∼前幾日我種down個可以係電影cut d圖落去的程式∼好好用,今日就down左好多日文歌,e加鐘意聽日文多過中文∼好想快d換電腦,e部慢到隻蝸牛咁,勁唔想用,,,玩海盜又lag爆,因為太多人玩,搞到勁lag......



2007 年 7 月 7 日  星期六   雨天


好悶... 鬱悶 分類: 未分類

 今日又唔洗翻學啦,不過我發覺在家中打機愈來愈悶...唔知點解好想翻學/...今日部左阿媽去買送.之後就翻左屋企煮飯吃,勁悶...又冇人打電話來同我吹下水...晚上食完飯就睇電視,今日係雪山飛狐大結局,不過我上網睇左啦,所以我都只係睇左d打架場面∼之後個d都冇睇,咁就過左一天....



2007 年 7 月 4 日  星期三   晴天


開到msn請留言 驚訝 分類: 未分類

 今日開左陣msn就關左,之後就開唔到啦,有冇人開到,開到的話就留言比我啦~~



2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


阿媽出院了~ 愉快 分類: 未分類

 今日打電話比阿媽,佢話佢出得院,聽到e句之後我都覺得好開心~姨媽4:00幾個時盲去左接佢.大概6:00到翻到家中~我洗完澡就開台食飯,全部野都係自己做,....好累,,,食完就汁野,汁完就洗碗....



2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


勁悶...... 不安 分類: 未分類

 今日,又係冇野做,係家中到打下機咁,悶悶悶.....明天就要翻學,好像翻一日之後就10號先要翻///



2007 年 6 月 30 日  星期六   雨天


係家中真的好悶 無奈 分類: 未分類

 今日又係係屋企...早上唔知做咩好所以同d fd傾左陣msn,傾完之後就打左陣機,打完就幫阿爸做野,做到2點幾個時覺得好累,所以訓左...訓到差唔多4點就又打機,打到表姐來同我地食飯個時先冇打,同表姐食飯好開心.因為一路講一路笑..哈哈.我地笑種多過食飯..食完就翻左屋企到睇電視,翻屋企個時好大雨...日日都落雨...表姐睇完電視就走..我同細路要睇火影所以要等到1:15am先訓...今日的一天都幾好過,明天又去探媽媽...



2007 年 6 月 29 日  星期五   雨天


見到媽媽啦 愉快 分類: 未分類

 今日係去探媽媽~我估佢一定會好開心的~當我見到她時,發覺她廋了很多...不過我很久都沒有見過她了,見到她沒有事我也感到十分開心~今次升到中四我都開心,不過我一早估到我會升到的~搞到七點幾先翻到家中,同我姨媽去食KFC..不過我食緊過時,我個fd打電話來話佢升唔到...我感到十分不開心,因為他是我最好的朋友....不過日後我一定會在假日時約他出街食飯的...



2007 年 6 月 28 日  星期四   雨天


平估的結束 愉快 分類: 未分類

 今日係最後一日考平估,考到我好鬼累,d F1同F2就好啦連放兩日假,考完數學之後唔知邊個問miss佢升唔升到F4,miss話連考最尾個過都升都,咁啫係話我地全班都升到,最尾個過好像全級147..唔係好記得~如果佢都升到的話,咁啫係話只要你過左147就一定升到啦~



2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天


系統平估 不安 分類: 未分類

 今日係系統平估....好鬼簡單,不過作文個時就要作兩個題目,好鬼辛苦,我差唔多寫左過千字..勁累隻手,之後就考閱讀,好簡單因為係選擇題..我做左15分鐘就sleep了..最後就係考聆聽,都係好簡單....