『~〝天的心聲〞~』
你想的東西不是對方所想的...所以做任何事情要三思而後行~
tinkung
暱稱: 天仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
生存係為邊個?
e個問題可能你會答係伴侶...但最終你會發覺係自己~
做人真係辛苦
可唔可以唔做?......係唔可以...
爺爺....再見了
雖然你已經離開了我們....但我知道你永遠也會在我的身邊陪著我~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最新文章
畢業典禮
辛苦....但幾開心
唉....
會考的完結...帶來的....
第三日戰績
文章分類
全部 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 186
留言總數: 288
今日人氣: 2
累積人氣: 3024
站內搜尋
2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天


考試的第三天 不安 分類: 未分類

 今日係考數學,卷一個d三角形我唔係好識,不過好彩佢今次出得多因式分解,所以我概估我都會合格.而卷二就好鬼易因為你有四分一的機會答中.不過我覺得卷二考一個鐘太久了,其實考45分鐘都得啦,星期一就係考通識,基教同中文口試,我只會溫通識唔會溫基教,因為基教唔溫都識∼∼



2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天


溫習日∼ 驚訝 分類: 未分類

 今日係溫習日所以唔洗翻學,但係我寧原今日翻學考數學因為我想快d考曬個試佢唔洗煩,明天就係考數學,我最怕就係個D三角形因為我唔好明,佢miss講到好複雜,不過我都會努力咁溫書的,其實個個人都希望今次可以考到好成績...大家都要努力咁溫書呀~~~



2007 年 6 月 13 日  星期三   晴天


考試的第二天 驚訝 分類: 未分類

 今日係考中文,今次佢終於都比1小時我地考啦,記得每次都係得過45分鐘都做唔曬,份卷都唔係好難的,佢今次出左好多個d手法好彩我都有溫書,所以應該都會合格的..今日考聆聽個時人電話響,我怕佢要手曬5班,雖然我冇帶x禁品,不過我都怕佢曬我d時間.好彩冇手我地個班,可以走得,之後同左周立恆去左第一城食M記,一路食一路吹水,這樣真的好開心∼明天放假所以今晚都唔洗咁趕去溫書,明天先溫,後日就係考數學∼大多數都會合格



2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天


考試的第一天 不安 分類: 未分類

 今日係考英文,雖然唔係好難不過詞語個部份就唔係好識,作文都ok la 看圖作文都唔係好難,聆聽都有d聽唔到,有d聽到都唔識寫個d英文字,今日要12:43分先放,明天就12:35先放,日日都咁遲....想早d都唔得,明天就係考中文,溫唔溫都係咁佢比得溫個d你都係得個8分左右,不過溫左都好過冇溫的~~



2007 年 6 月 11 日  星期一   雨天


考完試就可能... 鬱悶 分類: 未分類

 明天就是考試周,唔緊張就玩你的,不過我一想到考完試之後就要同d朋友分開有d唔係好捨得的感覺,不過都冇辨法了..或者有緣會再相見,不都係考完試先算...e加我最怕的就是物理,因為我對e科真係唔係好明佢講d咩.不過只要我努力就不怕了,希望我的努力不會就始浪費.....



2007 年 6 月 10 日  星期日   雨天


又落雨 鬱悶 分類: 未分類

 今日又落雨啦,都唔知要落到幾時,星期二就考試啦,時間過得愈來愈快了,話咁快就一年啦,今日我冇咩野好做所以就聽翻d舊歌因為d新歌聽到悶所以聽舊歌,發覺有時d舊歌都唔係咁差啫~~慘了星期二考英文啦,你知啦我d英文咁鬼差想考好d都好難...所以凡只好努力地溫曬去,識幾多就幾多,其實e加的我比之前的以好好多,之前小學個時就有補習的,不個時唔識想,搞年年都考尾2,不過上到中一就開始識想了,不過可惜的是冇得補習,唉......如果我e加有補習的話,可能我d成績會比e加好好多,所以大家一定要珍惜可以補習的機會,雖然我e加我沒有補習,但係我都唔會放棄我d成績,我的努力係唔會白費的~!!



2007 年 6 月 9 日  星期六   雨天


下大雨的時侯.我的心情.. 不安 分類: 未分類

 不知道為甚麼每次下大雨的時的心情是特別十分不好,運氣也十分差,,希望考試的時候唔好落雨,如不是的話可能我會沒有心情去做考試卷,當我升到中四的時候我都在想一樣的事,就是有可能再見不到我的好朋友,佢d成績好差,不過我都希望佢升到班,如果佢話佢升唔到的話就轉校...我真希望不會叫不到我的好朋友..



2007 年 6 月 8 日  星期五   晴天


星期五了... 驚訝 分類: 未分類

 又星期五了,時間過得真係快,我還以為昨天是星期一,今日我地班d人有幾三個人帶左nds翻來玩,開頭佢地在課室裡玩,但係因三樓只得我地一班所以個miss係咁係到睇住,所以我叫佢地去廁所玩,因為d f4去考試所以得翻我地一班,所以唔會有人去廁,有的話都是自己人,之後佢地真係去左廁所到玩,最後個小息佢地就去左四樓個廁所玩,所以廁所變得好多人,還有各位C班同學我介紹一個好守得信用的人比你地知,佢就係金仔啦,你只要有咩秘密都可以同佢講,佢死都唔會爆出來,所以佢係我最信任的人(係我地班裡面)



2007 年 6 月 7 日  星期四   晴天


現在的我只能去前看 愉快 分類: 未分類

 e加的我只鹿看前看,不能回頭再看,可能你唔明白我講d咩,不過都算,我昨天做個通識project都做到1:30搞到我訓得個4個鐘頭,翻到去學校勁累囉,上堂個時不知幾想訓,我都唔算慘,我地有一個組員佢做4:00先訓得,但係佢又訓唔到,搞到要5:00點鐘先訓到,佢6:00就要上學,訓得個1小時,真慘~~



2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天


朋友真的很難做嗎? 無奈 分類: 未分類

 因為佢回信的關係,我大概都知道她在想甚麼,不過講真女人心,海底針.......e個女仔雖然好難足摸佢個心態,雖然我每次見到佢都好怕比佢罵,但係唔知點解總是覺得她笑起來時真的好可愛,希望佢會同我做翻了朋友~~