今日又落雨啦,都唔知要落到幾時,星期二就考試啦,時間過得愈來愈快了,話咁快就一年啦,今日我冇咩野好做所以就聽翻d舊歌因為d新歌聽到悶所以聽舊歌,發覺有時d舊歌都唔係咁差啫~~慘了星期二考英文啦,你知啦我d英文咁鬼差想考好d都好難...所以凡只好努力地溫曬去,識幾多就幾多,其實e加的我比之前的以好好多,之前小學個時就有補習的,不個時唔識想,搞年年都考尾2,不過上到中一就開始識想了,不過可惜的是冇得補習,唉......如果我e加有補習的話,可能我d成績會比e加好好多,所以大家一定要珍惜可以補習的機會,雖然我e加我沒有補習,但係我都唔會放棄我d成績,我的努力係唔會白費的~!! |