『~〝天的心聲〞~』
你想的東西不是對方所想的...所以做任何事情要三思而後行~
tinkung
暱稱: 天仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
生存係為邊個?
e個問題可能你會答係伴侶...但最終你會發覺係自己~
做人真係辛苦
可唔可以唔做?......係唔可以...
爺爺....再見了
雖然你已經離開了我們....但我知道你永遠也會在我的身邊陪著我~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最新文章
畢業典禮
辛苦....但幾開心
唉....
會考的完結...帶來的....
第三日戰績
文章分類
全部 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 186
留言總數: 288
今日人氣: 3
累積人氣: 3031
站內搜尋
2007 年 5 月 24 日  星期四   晴天


ya-ha放假一天 分類: 未分類

 正呀今日放假一天,等我可以狂睇衝鋒21,不過明天就翻學真可惜,放埋星期五去味好囉,咁就連放四日啦,我想明天一定會有5-6個同學唔翻,不過現在的我都是喜歡翻學多d,因為可以同d friend玩,好過留係家中到對住部電腦∼∼



2007 年 5 月 19 日  星期六   雨天


破45攻速 開心 分類: 未分類

 下星期就係英文打字比賽啦.雖然我知自己得獎的機會係好低.不過我都會進力.破45速,之前最快都係40,,



2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天


病得好苦.. 感動 分類: 未分類

 我由星期一病到e加以經有兩日啦,冇得翻學好悶...再加上要食藥..好辛苦呀...唔打咁多字啦,很累..88



2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天


幾好睇喎 開心 分類: 未分類

 今日去左睇蜘蛛俠3,我都覺得幾好睇,不過我覺得打架場面好小,黑色的蜘蛛俠我覺得都幾靚,不過終始都係紅蜘蛛俠靚仔d,原來有學生證會平d,原本要65$,不過我有學生證就平左10$~~



2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


翻學好想訓覺..zzz 不安 分類: 未分類

 今日翻學勁常訓覺喎,因為今日上個d堂好鬼悶,不過我最後都係冇訓,今日唔係好開心囉,我問miss可唔可去洗手間,佢話唔好以,咁我都算啦,之後過左10分鐘,就有個同學問佢可唔可以去洗手間,佢話可以喎,我頂佢呀,我上堂都冇訓覺都唔比我去,個過同學翻左30分鐘就比佢去,個時上緊基教堂,咁我心想,綿好囉,我以後上堂都唔聽佢講書,橫點佢都睇唔到我上堂聽書



2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天


衝鋒21 驚訝 分類: 未分類

 今日睇電視,睇到我勁開心,因為5:15做個出衝鋒21勁好睇同勁搞笑,勁想快d睇曬佢,唔洗心掛掛..今日電腦堂我又進步左啦,原本英文打字速度係38,e加係40全班第二呀,勁呢?一共有7頁,佢比10分鐘你打,唔可以睇copbock,其實開頭都好難打,不過經過我的苦練,我就變得愈來愈勁了,而中文打字就上次就係170今次就係183..又係比10分鐘你,錯字扣一分,不過可以睇copbock..其實我想沖過200的,所以現在我要多玩msn同打日記,使我的打字速度加快ya~~



2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


星期一唉.. 不安 分類: 未分類

 今日又係星期一啦,時間過都真係快,不過今日翻到家中,個foxy又壞左搞到我要用Winmx,唉,,之後我阿爸同我講話暑假個時換個部機同個mon去,我心想ya~~,今次我想換部用來可以打機的電腦,希望同能表個部差唔多.雖然我唔想再打機,不過都想要部快d的電腦,快d到暑假就好,換部記億體最小要有250MB,個硬體要大d大妁要有35mp空間,我現在得18MB,焦表個部都有32MB.....希望快d換機..



2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天


搞翻點個foxy啦~` 愉快 分類: 未分類

 今日終於都搞翻點個foxy,搞左我很久,還有去姨媽屋企到玩玩到很開心,因為有能表係到,如果冇左佢我都唔會去~~



2007 年 5 月 5 日  星期六   晴天


唉..勁唔開心 鬱悶 分類: 未分類

 今日唔知點解用唔foxy..佢話咩該記億體不能為read..都唔知講咩,搞到我咩歌都唔可以down.唉我勁想換個部機佢,慢到pk綿,又壞壞地...但係我老豆話等我出來做野果先換喎,我心想(你去死啦,我出來做野都唔鬼換啦,自己又冇時間用,一想到翻完工就累到阿媽都唔應得...種會搞部電腦咩,大個都唔打機啦,綿我換來做咩,比個細路用呀!)我還兩年就唔鬼讀書,比我升中六我都唔升,一想到第時中四我阿媽要幫我交學費,我就勁唔開心,所以我一上到中四就要努力讀書,唔可以浪費左我名媽d錢,還有我每次看能表的電腦就會勁唔開心,因為佢個部勁過我個部多多聲,加上能表,同我d表妹個個都有電話而我呢?電話都冇部.....阿爸話等佢換電話個時先比佢個部我,二手貨...唔鐘意.我d同學個個都有電話...差唔多得我一個冇...唉點解e個世界綿唔公平...人地有psp我冇..人地有電話我冇...人地有部勁電腦我都冇,唉...但係我比他們更努力讀書,成績比他們更好,但我甚麼都沒有,....世界就是這樣不公平.....有時我真的想快點出來做野,咩都可以自己買,雖然出來做野係好辛苦但係我一d都唔怕,因為我有曬準備,現在只等待時機的來臨,希望我快點出來做野,到時我後天的努力就一定不會白費.......



2007 年 5 月 3 日  星期四   晴天


明天就是星期五了~~ 愉快 分類: 未分類

 幾快又一個星期了,我勁開心囉.不過唔知星期六日做d咩好,可能我會去打波,可能留在家中打機....人生真係冇樂趣...唉唉~~