『~〝天的心聲〞~』
你想的東西不是對方所想的...所以做任何事情要三思而後行~
tinkung
暱稱: 天仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
生存係為邊個?
e個問題可能你會答係伴侶...但最終你會發覺係自己~
做人真係辛苦
可唔可以唔做?......係唔可以...
爺爺....再見了
雖然你已經離開了我們....但我知道你永遠也會在我的身邊陪著我~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最新文章
畢業典禮
辛苦....但幾開心
唉....
會考的完結...帶來的....
第三日戰績
文章分類
全部 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 186
留言總數: 288
今日人氣: 4
累積人氣: 3016
站內搜尋
2007 年 6 月 24 日  星期日   晴天


媽媽的哭聲.. 感動 分類: 未分類

 昨天晚上我阿媽又發燒了.使我感到很傷心...今日我打比佢的時候,她哭就對我說仔呀,我好辛苦呀..我聽到e句之後,我也不知道說甚麼...講完之後我就去洗澡..不知道為什麼我很想哭出來...真的很想哭出來..見到媽媽咁辛苦令到我十分心痛...我d親人死個時,我全完沒有想過哭,,,每當d人去曬殯儀館的時候,的最後一刻他們都哭曬出來,但只有我不哭..有時我會覺得自己是冷血的...今次使我學到一樣野..就算我有多麼辛苦,都不能和媽媽的痛心楚雙比....嗚嗚...希望她會堅強一點...這樣就能早日康服.....



2007 年 6 月 23 日  星期六   晴天


好開心~ 愉快 分類: 未分類

 今日阿媽打來話比得聽佢好翻好多~我都好開心 ,因為佢終於好翻好多希望佢可以快d出院,咁我就唔洗做咁多野,不過講真....自己係家中到咩都要做曬都真係好辛苦的,~~所以我有時都會幫下我阿媽做野,等佢唔洗咁辛苦



2007 年 6 月 22 日  星期五   晴天


阿媽不在的日子 感動 分類: 未分類

 由今日開始到唔知幾時..我會變得很辛苦的...因為阿媽係醫院到比人隔離,都唔知幾時出得院...所以我e加咩都要我做曬,洗杉,洗碗,幫細路睇功課...等等...今晚得我同細路食飯...一定好boring,,,...



2007 年 6 月 21 日  星期四   晴天


考試的最後一天~ 驚訝 分類: 未分類

 今日係考試的最後一天,真係好開心終於都考完試啦,今日考的物理都唔係好難,係計數個最難,不過我阿媽病左∼搞到我咩都要做曬,e加我都好累呀....zzz



2007 年 6 月 20 日  星期三   晴天


考試的第五天 開心 分類: 未分類

 今日係考中史,考之前的心情係好緊張的,不過一開考個時就猜曬e d緊張的情緒,一開的就做問答.好鬼簡單,不管我花了兩小時來溫書,係有回報的~我只得地圖個到唔識其他都ok~,明天就係最後一日啦,好想快d過



2007 年 6 月 19 日  星期二   晴天


就死的一天... 感動 分類: 未分類

 今日我由12:00pm溫到1:00p.m都係溫中史,9條問答加4頁填充,溫到我死死下,我現在還有地圖味溫...死未...真係好快d考中史,等我唔洗咁煩.....



2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天


繼續留言~ 不安 分類: 未分類

改翻可以,以訪客的身份去留言



考試的第四天 不安 分類: 未分類

 今日係考通識同基教,通識因為好d題目問得好難,搞到我答一條都要用很久的時間,不過都好彩都究時間做,而基教都唔係好難啫,我年年都唔溫e一科,因為太簡單了.還有今天考口試開頭都好緊張,不過出到去講就同自己講做回平時的你就行了,最好我都講得曬,我自己覺得就講得一般,可能係講得太小野.......



2007 年 6 月 17 日  星期日   晴天


星期日 滿足 分類: 未分類

 今日係星期日,明天就係通識考試,所以我都溫左好久書.再加上比阿爸封左我唔比我打機搞到我係家中咩都野做,.......今日冇咩野好講..



2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天


星期六 滿足 分類: 未分類

 今日係星期六,冇咩野好做,只係打左幾個鐘機,早上去左飲早茶,食得我好飽..還有早上比人話...好唔開心..