| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 24 日 星期日  |
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
好開心~  |
分類: 未分類 |
今日阿媽打來話比得聽佢好翻好多~我都好開心 ,因為佢終於好翻好多希望佢可以快d出院,咁我就唔洗做咁多野,不過講真....自己係家中到咩都要做曬都真係好辛苦的,~~所以我有時都會幫下我阿媽做野,等佢唔洗咁辛苦 |
2007 年 6 月 22 日 星期五  |
阿媽不在的日子  |
分類: 未分類 |
由今日開始到唔知幾時..我會變得很辛苦的...因為阿媽係醫院到比人隔離,都唔知幾時出得院...所以我e加咩都要我做曬,洗杉,洗碗,幫細路睇功課...等等...今晚得我同細路食飯...一定好boring,,,... |
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
考試的最後一天~  |
分類: 未分類 |
今日係考試的最後一天,真係好開心終於都考完試啦,今日考的物理都唔係好難,係計數個最難,不過我阿媽病左∼搞到我咩都要做曬,e加我都好累呀.... zzz |
2007 年 6 月 20 日 星期三  |
考試的第五天  |
分類: 未分類 |
今日係考中史,考之前的心情係好緊張的,不過一開考個時就猜曬e d緊張的情緒,一開的就做問答.好鬼簡單,不管我花了兩小時來溫書,係有回報的 ~我只得地圖個到唔識其他都ok~,明天就係最後一日啦,好想快d過 |
2007 年 6 月 19 日 星期二  |
就死的一天...  |
分類: 未分類 |
今日我由12:00pm溫到1:00p.m都係溫中史,9條問答加4頁填充,溫到我死死下,我現在還有地圖味溫...死未...真係好想快d考中史,等我唔洗咁煩..... |
2007 年 6 月 18 日 星期一  |
繼續留言~  |
分類: 未分類 |
改翻可以,以訪客的身份去留言 |
考試的第四天  |
分類: 未分類 |
今日係考通識同基教,通識因為好d題目問得好難,搞到我答一條都要用很久的時間,不過都好彩都究時間做,而基教都唔係好難啫,我年年都唔溫e一科,因為太簡單了.還有今天考口試開頭都好緊張,不過出到去講就同自己講做回平時的你就行了,最好我都講得曬,我自己覺得就講得一般,可能係講得太小野....... |
2007 年 6 月 17 日 星期日  |
星期日  |
分類: 未分類 |
今日係星期日,明天就係通識考試,所以我都溫左好久書.再加上比阿爸封左我唔比我打機搞到我係家中咩都野做,.......今日冇咩野好講.. |
2007 年 6 月 16 日 星期六  |
星期六  |
分類: 未分類 |
今日係星期六,冇咩野好做,只係打左幾個鐘機,早上去左飲早茶,食得我好飽..還有早上比人話...好唔開心.. |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|