| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 31 日 星期六  |
打機好鬼悶 ..  |
分類: 未分類 |
今日我打左一陣機覺得好鬼悶,所以就去睇翼之奇幻旅程,原來睇戲重好玩個打機~~~
|
2007 年 3 月 30 日 星期五  |
正呀又係星期五~~  |
分類: 未分類 |
今日是星期五我好鬼好心,因為有得狂打機,不過我昨天聽阿媽講能表因為成績唔好,所以比佢老豆cut機,佢真係好可憐,其實我覺得佢是十分幸福的,佢有部綿好的電腦,還有他又有補習,很可惜佢自己新在褔中不知褔,如果我是他的話我一定會好好珍惜e個機會,努力綿好好讀書,希望佢遲些會明白e個道理...有d人現在想補習都冇得補(例如:我自己),所以我現在是十分努力的,就算我沒有補習我都能夠做到最好!!!!~~ |
2007 年 3 月 29 日 星期四  |
成績統計  |
分類: 未分類 |
中文卷一:45/100
中文卷二(作文):61/100
英文卷一:36/100(超差)不過一向都是這樣
英文卷二(作文):30/60
英文卷三(聆聽):52/100
數學:125/200
中史:66/100
通識:只係份卷75/100總分唔知
化學:只係份卷63/100總分唔知
操行:B+(99.9%都係B+雖然我未派成績表,但係我都估到)
總結:雖然英文係差左d(原因:個阿sir教得唔好),但係其他科都比第一學期高,所以我都好滿意自己的成績ya~~,我下次會更努力的~~
|
2007 年 3 月 27 日 星期二  |
開心~唔開心  |
分類: 未分類 |
今日,終於派左通識卷啦~~我的心情十分緊張,但係當阿sir走過來同我講(龔鋯天果然人如不如奇名),我聽完這句說話後就知道自己都不會那麼低分,最後結果係75分,最高個過80分,第二就78分,我就係第三,雖然幾開心,但係拿唔到第一有d失望,不過我下次會更努力的~~ |
2007 年 3 月 23 日 星期五  |
自由的來臨ya~~  |
分類: 未分類 |
今日係考化學,有小小難,不過我都識做,還有的是今日是測驗的最後一日,所以我很開心~~自由來了ya~~ |
2007 年 3 月 22 日 星期四  |
測驗周的第六日  |
分類: 未分類 |
今日係考通識,一個字講曬(易),雖然唔係好難,但係我都發覺唔係好究時間做,明天就係最後一日啦,啫係我自由的時侯ya~~ |
2007 年 3 月 21 日 星期三  |
測驗周的第五日  |
分類: 未分類 |
今日係考英文,我覺得好鬼易,因為可能我的英文水平比以前進步了,英文作文超easy~~吹水味得囉,還有我昨天知晚上知道我表姐病左,佢真係可憐生日先來病,不過有麒麒哥哥係到,佢應該唔會有咩事... |
2007 年 3 月 20 日 星期二  |
測驗周的第四日  |
分類: 未分類 |
今日,係考聆聽,經過上一次的教訓後,我學識到一樣東西就是聽到甚麼就立刻寫,學識了就個東西後,我今日做聆聽就完全冇問題,不過考完英文後,就考普通話聆聽...我完全亂做........,還有今日係我表姐的生日,我係到祝佢生日怏樂ya~~ |
2007 年 3 月 19 日 星期一  |
測驗周的第三日  |
分類: 未分類 |
今日係測中史,雖然唔係好難,不過覺得好像很小時間做,得過45分鐘,我一開始就做問答做到一半個時就做到發覺得翻20分鐘個時我就立刻做翻第一頁,做完之後先再做翻問答,我覺得做中史得時後,都會覺得時間覺得很怏.........
|
2007 年 3 月 16 日 星期五  |
測周的第二日  |
分類: 未分類 |
今日考中文,得個45分鐘邊做我曬成份卷呀,年年都係綿比得個45分鐘,比多15分鐘是不會死的,我真希望學校改善一下,不過我都做得曬,但係好小用個腦去想這題怎樣做呀,我只想着就夠鐘了快點做吧,星期一就考中史,我同我自己講如果我拿不到80分以上的話我就唔姓龔,我跟我阿爺姓(我阿爺都係姓龔的),係唔係好廢話呢?ya~~ |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|