『~〝天的心聲〞~』
你想的東西不是對方所想的...所以做任何事情要三思而後行~
tinkung
暱稱: 天仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
生存係為邊個?
e個問題可能你會答係伴侶...但最終你會發覺係自己~
做人真係辛苦
可唔可以唔做?......係唔可以...
爺爺....再見了
雖然你已經離開了我們....但我知道你永遠也會在我的身邊陪著我~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最新文章
畢業典禮
辛苦....但幾開心
唉....
會考的完結...帶來的....
第三日戰績
文章分類
全部 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 186
留言總數: 288
今日人氣: 3
累積人氣: 3019
站內搜尋
2007 年 3 月 31 日  星期六   晴天


打機好鬼悶 .. 驚訝 分類: 未分類

今日我打左一陣機覺得好鬼悶,所以就去睇翼之奇幻旅程,原來睇戲重好玩個打機~~~



2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天


正呀又係星期五~~ 愉快 分類: 未分類

今日是星期五我好鬼好心,因為有得狂打機,不過我昨天聽阿媽講能表因為成績唔好,所以比佢老豆cut機,佢真係好可憐,其實我覺得佢是十分幸福的,佢有部綿好的電腦,還有他又有補習,很可惜佢自己新在褔中不知褔,如果我是他的話我一定會好好珍惜e個機會,努力綿好好讀書,希望佢遲些會明白e個道理...有d人現在想補習都冇得補(例如:我自己),所以我現在是十分努力的,就算我沒有補習我都能夠做到最好!!!!~~



2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天


成績統計 愉快 分類: 未分類

 中文卷一:45/100

中文卷二(作文):61/100

英文卷一:36/100(超差)不過一向都是這樣

英文卷二(作文):30/60

英文卷三(聆聽):52/100

數學:125/200

中史:66/100

通識:只係份卷75/100總分唔知

化學:只係份卷63/100總分唔知

操行:B+(99.9%都係B+雖然我未派成績表,但係我都估到)

總結:雖然英文係差左d(原因:個阿sir教得唔好),但係其他科都比第一學期高,所以我都好滿意自己的成績ya~~,我下次會更努力的~~

 

 



2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天


開心~唔開心 不安 分類: 未分類

 今日,終於派左通識卷啦~~我的心情十分緊張,但係當阿sir走過來同我講(龔鋯天果然人如不如奇名),我聽完這句說話後就知道自己都不會那麼低分,最後結果係75分,最高個過80分,第二就78分,我就係第三,雖然幾開心,但係拿唔到第一有d失望,不過我下次會更努力的~~



2007 年 3 月 23 日  星期五   晴天


自由的來臨ya~~ 愉快 分類: 未分類

今日係考化學,有小小難,不過我都識做,還有的是今日是測驗的最後一日,所以我很開心~~自由來了ya~~



2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


測驗周的第六日 驚訝 分類: 未分類

 今日係考通識,一個字講曬(易),雖然唔係好難,但係我都發覺唔係好究時間做,明天就係最後一日啦,啫係我自由的時侯ya~~



2007 年 3 月 21 日  星期三   晴天


測驗周的第五日 驚訝 分類: 未分類

 今日係考英文,我覺得好鬼易,因為可能我的英文水平比以前進步了,英文作文超easy~~吹水味得囉,還有我昨天知晚上知道我表姐病左,佢真係可憐生日先來病,不過有麒麒哥哥係到,佢應該唔會有咩事...



2007 年 3 月 20 日  星期二   晴天


測驗周的第四日 驚訝 分類: 未分類

今日,係考聆聽,經過上一次的教訓後,我學識到一樣東西就是聽到甚麼就立刻寫,學識了就個東西後,我今日做聆聽就完全冇問題,不過考完英文後,就考普通話聆聽...我完全亂做........,還有今日係我表姐的生日,我係到祝佢生日怏樂ya~~



2007 年 3 月 19 日  星期一   雨天


測驗周的第三日 驚訝 分類: 未分類

 今日係測中史,雖然唔係好難,不過覺得好像很小時間做,得過45分鐘,我一開始就做問答做到一半個時就做到發覺得翻20分鐘個時我就立刻做翻第一頁,做完之後先再做翻問答,我覺得做中史得時後,都會覺得時間覺得很怏.........

 



2007 年 3 月 16 日  星期五   晴天


測周的第二日 驚訝 分類: 未分類

 今日考中文,得個45分鐘邊做我曬成份卷呀,年年都係綿比得個45分鐘,比多15分鐘是不會死的,我真希望學校改善一下,不過我都做得曬,但係好小用個腦去想這題怎樣做呀,我只想着就夠鐘了快點做吧,星期一就考中史,我同我自己講如果我拿不到80分以上的話我就唔姓龔,我跟我阿爺姓(我阿爺都係姓龔的),係唔係好廢話呢?ya~~