『~〝天的心聲〞~』
你想的東西不是對方所想的...所以做任何事情要三思而後行~
tinkung
暱稱: 天仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
生存係為邊個?
e個問題可能你會答係伴侶...但最終你會發覺係自己~
做人真係辛苦
可唔可以唔做?......係唔可以...
爺爺....再見了
雖然你已經離開了我們....但我知道你永遠也會在我的身邊陪著我~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最新文章
畢業典禮
辛苦....但幾開心
唉....
會考的完結...帶來的....
第三日戰績
文章分類
全部 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 186
留言總數: 288
今日人氣: 1
累積人氣: 3017
站內搜尋
2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


開心定唔開心好... 不安 分類: 未分類

 今日翻學就去左聽選科講座,聽到話F4收電腦個班會減左物理個科,我聽到e句說話我當堂開心曬.因為本人最差係物理,綿e加就變左中,英,數,生物,化學,同電腦,全部都係我最鐘意的,不過e一科因為小左物理所以應該會多d選...不過我一定會入到去e科的...理科,我定要入到!!!



2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


時間過得真係快~~ 驚訝 分類: 未分類

 時間過得真係快,後日就要翻學啦,今日去睇眼鏡,之後我就買左個藍色眼鏡,要600....雖然好貴但係我鐘意,所以就自己出錢買左,不過要星期六先有得拿...很想快d拿..



2007 年 4 月 27 日  星期五   晴天


連放五日~~ 愉快 分類: 未分類

 今日就正啦,我今日翻學就同個阿sir一起翻的平時都係,佢今日話去食早餐綿就話請埋我食,我地去左間餐廳到我食左沙x牛肉公仔x加凍奶茶,超正~~食到我飽一飽先翻學,明天就開始唔洗翻,種連放五日假勁正~~~



2007 年 4 月 25 日  星期三   陰天


補習班~~ 滿足 分類: 未分類

 今日係第二學期的第一次補習,上學期都補過,我都覺得幾好所以我今次就再加入,一入到去就見到之前教我個miss,佢都幾好人的..今日令我學識了很多英文~~



2007 年 4 月 24 日  星期二   雨天


T.S.A 開心 分類: 未分類

 今日係全港系統平估測驗,不過今次係抽人去的,好彩抽唔到我,佢係分四個部份,第一部份係中文個人短講,第二就係四人小組土講,第三就係英文個人短講,第四就係四人小組土講,我想就算抽中我我都一定要係中文個人短講,因為這方面我很有實力,而小組土論我就真係唔識啦,不過都係抽唔中我,我覺得自己十分好彩~~ya ya



2007 年 4 月 20 日  星期五   晴天


爸爸正親隻腳.. 無奈 分類: 未分類

 今日我放學翻到來,先知道爸爸正親隻腳,之後佢就話仆親,我見佢隻腳包左野,以為佢好大鍋,點知佢話都可以翻工,不過最後佢d同事打電話來話架車壞左所以唔洗翻,所以爸爸就可以留在家中休息....ya..希望佢可以快d好翻



2007 年 4 月 18 日  星期三   晴天


差左小小. 鬱悶 分類: 未分類

 今日,知道左自己考第幾.....全班就12/38..全級就66/180...上學期就係全班就13/38.....全級就62/180...唉!!掉左4名....好唔開心,雖然miss話你考到全級頭80名就一定升到F4,但係我覺得現在差了就是差了.....如果我下一次考到頭70名的話就一定升到上F4,所以我下一次會更努力的!!!



2007 年 4 月 17 日  星期二   晴天


又翻學... 分類: 未分類

 今日又翻學啦..三個字講曬...悶...悶...悶...最後個堂我勁常sleep,我地班有8成人都sleep鬼左,不過最後我都係冇sleep,因為我覺得sleep左係好唔尊重阿sir(其實我只係想唔好扣我平時分所以先唔sleep...哈哈)



2007 年 4 月 13 日  星期五   晴天


睇人個日記 感動 分類: 未分類

 今日睇左我表姐個日記之後覺得好搞笑,雖然得好小圖片,不過都好搞笑,最搞笑個張就係偷影鋯民吹波波,佢個樣勁搞野,哈哈傻仔一個...,講真d番薯一d都唔好味,可能係冇左三舅父係到,所以燒得唔好食......如果佢係到就好...



2007 年 4 月 8 日  星期日   晴天


燒野食 滿足 分類: 未分類

 今日,同好多親人一起去馬鞍山到燒野食,我覺得很好玩,我足足入左4罐汽水,能表種勁飲左5罐,都係多得麒麒介紹比我地個d西抽汁勁好飲,同麒麒哥哥打羽毛球好好玩,因為我終於找到一個識打羽毛球的人,最後我都win了他,我一回到家就以6:00了,我第一時間就去洗澡,洗完之後就衝上床sleep,足足sleep左3小時才起來,唯一沒有sleep的人就是man子,佢超恐怖完全唔覺得累,還打了個半鐘頭機,我想他有無限的體力,我同爸爸係sleep得最多的人....今日真係玩得好開心希望下次可以再玩過ya~~