| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 2 日 星期三  |
開心定唔開心好...  |
分類: 未分類 |
今日翻學就去左聽選科講座,聽到話F4收電腦個班會減左物理個科,我聽到e句說話我當堂開心曬.因為本人最差係物理,綿e加就變左中,英,數,生物,化學,同電腦,全部都係我最鐘意的,不過e一科因為小左物理所以應該會多d選...不過我一定會入到去e科的...理科,我定要入到!!!
|
2007 年 4 月 30 日 星期一  |
時間過得真係快~~  |
分類: 未分類 |
時間過得真係快,後日就要翻學啦,今日去睇眼鏡,之後我就買左個藍色眼鏡,要600....雖然好貴但係我鐘意,所以就自己出錢買左,不過要星期六先有得拿...很想快d拿.. |
2007 年 4 月 27 日 星期五  |
連放五日~~  |
分類: 未分類 |
今日就正啦,我今日翻學就同個阿sir一起翻的平時都係,佢今日話去食早餐綿就話請埋我食,我地去左間餐廳到我食左沙x牛肉公仔x加凍奶茶,超正~~食到我飽一飽先翻學,明天就開始唔洗翻,種連放五日假勁正~~~ |
2007 年 4 月 25 日 星期三  |
補習班~~  |
分類: 未分類 |
今日係第二學期的第一次補習,上學期都補過,我都覺得幾好所以我今次就再加入,一入到去就見到之前教我個miss,佢都幾好人的..今日令我學識了很多英文~~ |
2007 年 4 月 24 日 星期二  |
T.S.A  |
分類: 未分類 |
今日係全港系統平估測驗,不過今次係抽人去的,好彩抽唔到我,佢係分四個部份,第一部份係中文個人短講,第二就係四人小組土講,第三就係英文個人短講,第四就係四人小組土講,我想就算抽中我我都一定要係中文個人短講,因為這方面我很有實力,而小組土論我就真係唔識啦,不過都係抽唔中我,我覺得自己十分好彩~~ya ya |
2007 年 4 月 20 日 星期五  |
爸爸正親隻腳..  |
分類: 未分類 |
今日我放學翻到來,先知道爸爸正親隻腳,之後佢就話仆親,我見佢隻腳包左野,以為佢好大鍋,點知佢話都可以翻工,不過最後佢d同事打電話來話架車壞左所以唔洗翻,所以爸爸就可以留在家中休息....ya..希望佢可以快d好翻 |
2007 年 4 月 18 日 星期三  |
差左小小.  |
分類: 未分類 |
今日,知道左自己考第幾.....全班就12/38..全級就66/180...上學期就係全班就13/38.....全級就62/180...唉!!掉左4名....好唔開心,雖然miss話你考到全級頭80名就一定升到F4,但係我覺得現在差了就是差了.....如果我下一次考到頭70名的話就一定升到上F4,所以我下一次會更努力的!!! |
2007 年 4 月 17 日 星期二  |
| 又翻學... |
分類: 未分類 |
今日又翻學啦..三個字講曬...悶...悶...悶...最後個堂我勁常sleep,我地班有8成人都sleep鬼左,不過最後我都係冇sleep,因為我覺得sleep左係好唔尊重阿sir(其實我只係想唔好扣我平時分所以先唔sleep...哈哈) |
2007 年 4 月 13 日 星期五  |
睇人個日記  |
分類: 未分類 |
今日睇左我表姐個日記之後覺得好搞笑,雖然得好小圖片,不過都好搞笑,最搞笑個張就係偷影鋯民吹波波,佢個樣勁搞野,哈哈傻仔一個...,講真d番薯一d都唔好味,可能係冇左三舅父係到,所以燒得唔好食......如果佢係到就好... |
2007 年 4 月 8 日 星期日  |
燒野食  |
分類: 未分類 |
今日,同好多親人一起去馬鞍山到燒野食,我覺得很好玩,我足足入左4罐汽水,能表種勁飲左5罐,都係多得麒麒介紹比我地個d西抽汁勁好飲,同麒麒哥哥打羽毛球好好玩,因為我終於找到一個識打羽毛球的人,最後我都win了他,我一回到家就以6:00了,我第一時間就去洗澡,洗完之後就衝上床sleep,足足sleep左3小時才起來,唯一沒有sleep的人就是man子,佢超恐怖完全唔覺得累,還打了個半鐘頭機,我想他有無限的體力,我同爸爸係sleep得最多的人....今日真係玩得好開心希望下次可以再玩過ya~~ |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|