11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 2
累積人氣: 219136
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2019 年 3 月 26 日  星期二   清涼


我不想講野 鬱悶 分類: 未分類

啪左咳水
飲完10分鐘便開始眼訓
多謝它,我訓得很好
但6:00起了身去廁所
飲太多水了吧
最恐怖我發夢自己去廁所
如果現實都……咁就死喇

因為喉嚨唔舒服唔想講野
偏偏媽咪早上係咁問我野
我要勁爆細聲地講

好利害忍不吃所有零食
連餅乾我都唔食(因為D碎屑經過喉嚨可能會痕
繼續辛苦地忍咳

好眼訓耶
做不了野

放工同姪女們食元氣 慶生飯
父母不會做的,姑姐們來做
發生了小插曲
我家的人都喜歡黑面
我比較中意迴轉,感覺會親民點

好眼訓
但都要預備小組des

P.S.很久無用過咁cute、colorful的床單
唔知幾時開始我D衣著都變成了深色和冷色
配合返我這冷漠的性情



2019 年 3 月 25 日  星期一   清涼


我現在沒心機 傷心 分類: 未分類

很早已諗好衫
因為一齊著橫間

喉嚨仍是痛
好煩
令我非常無心機
唔想講野
唔想食野
唔想做野
仲要忍咳(真心變態
因為咳開左就會漸漸嚴重(俾氣管炎嚇窒左(真心好煩的炎症
死人都忍住唔俾咳(炸左個喉嚨佢
然後忍到流淚

唔舒服
唔想上班
又要在飲水
又要去廁所
好煩
片都無心機睇
網都無心機上

本來諗住預備下小組的野
無心機
病係好難專心
食_

準時放工
平時放工在家是不喝水
現在要狂飲…
唉,好煩

P.S.霞姨弄的,不錯吃
我中意茶葉蛋



2019 年 3 月 24 日  星期日   寒冷


我喉嚨痛。 鬱悶 分類: 未分類

我諗D細菌一直在等我唔小心的機會乘虛而入
而家佢地等到啦
我一個唔小心尋日icebreak嗌得過分左
缺口出現了,傷風感冒菌仲唔趁機黎?
對於咁樣喉嚨痛,我想講粗口
警告您別這樣病,我會一野炸左您

少有地攰得遲了起身
出門也遲了
有時候別人說話在兜圈
很不舒服的感覺

講道信息是有關主禱文的第1部分
以前把主禱文看得太簡單,照字面理解
沒把整個看得如此細緻,也不真正明白當中的意思
什麼是"神的國"
祈禱內容反映人的思想
所以有時點解想不屑一些"話自己信的人"
因為我真係睇唔到,這人在信什麼

整天喉嚨痛…
好煩啊
吃不了薯片!!!!

蛋糕總會食
別因為習慣有就小看它
從買它的人仍是看出她的細心

P.S.不想動、不想沖涼、不想上班



2019 年 3 月 23 日  星期六   清涼


疲倦 分類: 未分類

睇到我標題係咪以為我想講作鹽作光?
sor,唔係
我想講因為食野係咁咬到口腔
所以我用一堆鹽拿咬損左既位好變態
唔想生飛滋,就係要咁變態

9:15起身!
好野!算遲了!
今晚有服事祈禱我就不去踢波,免得晚上攰死
難得地煮公仔麵吃(平時是杯麵(不用洗很方便

翻看了一套5年前的電視劇
劇情很白痴很荒塘
死極都未死
奸角變好人
好人變奸角
結完再離再結
最白痴我搵返黎睇不過人物外貌不太吸引,5年後再睇過

小組

服侍祈禱
覺得這是不一樣的服事位置
我仍在揣摩如何可以做得更好
想順著自己的風格為別人祈禱
想起以前別人幫我祈禱叫我做陳恩內容也怪怪的
今天幫人祈完禱我笑了(明顯太眼訓講野有點亂
無論感恩、鼓勵、提醒
都係想和大家一起在信耶穌的路上一起走

練歌

很久無試過星期六晚沒有胃痛

攰爆眼訓爆都要清潔
我係咪有潔癖?!定病態?

P.S.你們變成了這樣枯,希望你地生長,別死



2019 年 3 月 22 日  星期五   和暖


牛角包 愉快 分類: 未分類

訓覺又間斷聽到瘋狂的狂咳聲
好好好好好煩煩煩煩煩
因為這些我粗口講得很順暢
我出門在等Lift都聽到
放工回家的晚上又一直聽到(夠了未

把仙人掌帶回了office
屋企唔知放邊好
給各植物盤栽都改了名
這樣會種得有心機一點

悠閒地做今天的工作
中途又整下其他野

有一棵多肉有蟲!!
啊啊啊!
但又唔想咁就放棄佢
上網搵有咩方法可以幫到佢
希望星期一回到office見到佢好一點

Sharon買了很好吃的牛角包給大家
有時都唔知自己係咪真係咁為食
我好主動叫大家食tea
厚住面皮又焗又切又分
原來我咁熱情,一d都唔冷漠
我care送的人的心情(我真心不冷漠
應該無人希望自己付出被求其看待吧
對待別人的付出,也是學習愛的一種

以我對她們的認識,我知有人不會吃、不記得、不care
這種時候我就好想諗:人有什麼值得人去喜歡,根本係一群討厭的東西
最後我覺得自己是捧場王
也率領大家做個捧場王
有人飽也吃了兩口,是預料之外,一定係俾面我(無計啦,唔食唔做又俾人寫係日記

準時放工!!

P.S.多謝Sharon,好有散水餅feel