尋晚本來1:15訓
點知收到msg,我睇一睇就遲了15+訓
尋晚發夢同一場境但有不同人存在
有D係我唔識既人
回到office就在關心
我的3葉草點樣
是不是仍活著(換左泥好驚佢死
佢仲生存緊啊!!!
仲多左塊葉添啊!!!
但D葉唔太綠,點解既
上星期四整的野
老細今天先comment
但我唔知佢想comment D乜
好煩
最怕唔要做乜
我把腦裡見過覺得好睇的感覺整出來
老細話爭D,叫我整多個
但爭乜佢又講唔到(唉
下晝我完全無心機整
晚上回教會打乒乓
我除了跟cla一組外無贏過
明顯我太耐冇打技巧有點生疏
激氣
與人在討論同事的個性、待人處事
可能在別人眼中是在講是非
其實是分析,裡面有自己角度也有別人角度
一個人去評價一個人容易主觀
多一個人可以減少一點主觀
這生命活得這麼求其
是時候想一想,有認真活過嗎?有認真想為人付出過嗎?
環境是其次,最應為自己的遭遇境況負責任的是自己
求求其其、馬虎地活著,很好嗎?
P.S.植物也努力的活著(當然有我輔助
(對了要幫佢改個名先(有咩好提議嗎?
 |