因為有點毛病都無打算落街踢波了
在家裡hea著
唔知D藥有冇睡意
我無限眼訓
野都無乜心機食
但感覺好返好多
太好了
等著好開心做運動、狂食中意既野
…um
…磅重又重了
每次見到家姐買重慶酸辣粉我都想食
(就算好飽都會偷幾啖黎食
什麼時候可以買黎食下
雖然薯粉好銀胃
下晝小組心靈refreshment
雖然非常眼訓(唔知關唔關藥事
但都諗到D野
我個人是非常中意安靜(可以的話想一生都唔講野
有時討厭嘈的環境,因為別人太不節制地講野(很煩(講既野又低質
在耶穌裡成長
俾我知道我唔可以永遠做自己想做的那個人
有時候不能靜,我需要說話
有時候不能只被動,我需要主動
只要是對的,也要嘗試對抗自己的安全區
祈禱會
練歌
P.S.心情好一點就來post相
Liga生日公演,左左寫的信內容真有型
 |