執練波野總覺得好煩
好明顯我非常地懶
又要諗衫褲襪鞋點襯
仲要家姐話下晝天氣會差,可能無得練波
心裡都覺得唔練就算hahaha
點知放工很好天
成日都有種唔想去練波(加上呢排線上好多片想睇(又唔夠訓就懶
但練完又覺得有去練非常好
有時真矛盾
練完波同隊友邊行邊聊天都幾開心
每次日記寫完有關同事的內容
第二天回office就無了件事一樣
佢地係咪睇了我日記
現在有點慌
明天放假太好了
但會同大佬詠去睇戲
本來想自己去睇就算
因為約人去好似乞求人陪自己咁
(驚奇隊長就係無睇到(搵唔到人一齊睇之後又無時間
不過詠叫埋我就一齊去吧
我都係唔中意主動約人(難怪無朋友
練完波回家差不多12:00了
餓住搭車變反胃
回家繼續食薯片(變態
|