尋晚練完波回家已經夜
整下濕碎野,最後1:30先訓
其實非常眼訓
今朝又要早左醒…全晚好似無郁過
應該是真的眼訓
仍有很多人掃墓
諗起昨天同事話因為屋企有孕婦所以今年不去掃墓
(下!?
忌緯呢樣野…其實係咪有冇發生過D咩姐(有證有據先驚到架
怕先人影響自己
(撇開信仰以道理諗:即係先人變左鬼就會害自己屋企人?咁唔掃墓唔係仲驚咩咁?
口說尊敬、紀念先人,咁呢份尊敬都幾易瓦解
我都想去掃墓,好似3、4年無去了(要返工
今年我請個假哩不如
幫忙教會整受難節聚會D圖
我本來以為很easy
點知…唔係想像中咁易
我自信了點
還好整到
一額汗,口響應承整唔到就囧
晚上返小組,靈修
在中學的原稿紙上抄主禱文
中學時的片段湧在眼前耶
背主禱文背經文、測驗考試…等等
老實說,中學我已信主,但聖經堂我是不太感興趣
因為總是要背經文(我最討厭背書
但我最深刻係聖經堂老師問了我一個問題,我唔識答(但我都唔記得老師答乜
——神點解無應允你的祈禱?
現在答的話這可以寫篇文了
以前我是輕看主禱文
現在知道主禱文原來這麼重要
教我們明白祈禱的內容是什麼
換個背景圖
黑喵就留在後備日記吧,這裡用W徐
whats背景又係其他人
P.S.好得意,點解無人俾我

|