今天早上發現斑馬螺確認真的已死了
唉,點解會咁
本來殼上好靚的黃黑間條都因為死了變暗淡
只是個小生物,間接在我手裡死了
都感覺不舒服
媽咪煲湯仲要加螺頭!點啊喂
回到office趁閒著便為植物加肥料(燶了少少的蛋殼
其實我都唔識種植
都係上網睇返黎
但現在在公司放了幾棵小植物
我都估唔到自己咁有心機
但見到牠們生長或者枯萎
便對牠們有興趣起來
用種植比喻生命成長,真的很貼切
生命真的需要花心思去"種植"
長成怎麼樣,完全是自己要負的責任
lunch約了大佬
得閒約下佢lunch,等佢唔駛咁悶
(別哭(幾時食請食飯
(成日好似無朋友咁
雖然我都係
俾機會佢講下佢生活既野
人係需要透過溝通分享下自己的事
lunch後同老細Carol出外見客
TTT史上首次吧
二打六要出去開會
帶上我完全無用的咭片
但係是有趣的
因為未見過開會是怎樣、開會的人會怎樣
咁樣去一去,5:30才回office
好眼訓
準時放工
每個偶像藝人都會有不喜歡他們的人
48系組合也不例外
而且有個專黑她們的貼吧
之前我成日去睇(因為有D好無聊幾好笑
但呢幾日無去睇(因為自己中意的成員鬧情緒同粉絲罵戰
粉絲趁機抹黑
唔睇都好既,我心情好了好多
P.S.畫簿就是notebook
 |