尋晚無開冷氣訓都覺得舒服!!
自然風都好舒服的
珍惜這種自然風
炎熱中得閒落下雨吧!!很舒服
好久無著長褲
之前唔想著
我真係有20日無著咁濟
今天著一下
麻甩味幾重
改aw改到我好煩
果個同果個唔同意見
呢個同果個又唔同
改左30次都係未改完
我真係唔知想點
改到同果D收到既reference已經大不同
總之此刻我是極度厭惡
係咪我退步了跟不上老細的要求
會不會遲點會被辭職
定老細唔知想點
影響到我都唔知點整
晚上小組係講道分享
拎返個經文去討論
OH-MY-GOODNESS!
段經文咁有內涵、咁豐富
其實我最中意可以咁樣了解經文背後意思
(自己真係唔識咁睇(非常需要有牧者
同一個家應該不會自相謀害和欺壓
連繫到了教會最近的情況
務要對抗錯誤
甚至可能會沒有了現在舒適的環境
但我們的信仰不是建基在有沒有8A這個單位
離開了安全覺圍也好
我會想選擇貼近正確
這才對得起我基督徒的良心
早上迎面撞上了一個曾經的(自覺是)好友
因為我早上仍是懵懵地
撞上也不知所措
互相都無諗住打招呼
完後我在幻想反面劇情:有90%覺得我打招呼佢不會應我、可能會無視我
如果我開聲了她真的不應(佢可能已當我是其中一個敵人
我會hurt死、全天心情都會暴動
(不過都係我幻想
預備小組
P.S.SNH GNZ們都有養貓
救命好得意
瑤瑤的除夕,好得意啊!!

|