呢排成日早左醒
今天醒左就即刻check歐聯的賽果
有段時間office得我一個
很爽
無人的時候我可以裸行
但最中意默默研究D植物
唉…講起黎,我的捕蠅草…應該快死了
可能office唔適合種
也可能我都唔識種
唉
lunch食菜
竟然有人話我減肥,我真係想車佢一巴
不嬲減肥呢個字只有佢會講
(但都有其他人會話我減肥
我會因為夜晚出去食飯lunch食菜都唔係第一日既事
結論就係:我這二打六的事,點會被記得
因為我唔中意食菜,出去食飯一定唔會食菜,就lunch食
因為lunch食得太飽夜晚會食唔落
唔係減!肥!!啊!!!我淨係唔想肥!!!
工作沒有很忙,雖然Lily請假
仍是準時放工丫
同久違的高妹食飯(一年見__次  @花園餐廳
我要食肉!!!我發現自己中意食豬扒多一點(雞有時滑滑地我唔like
每次食完飯我都覺得有種疑問 我覺得自己唔識佢
我認識佢太表面 我以前只可叫知道,但沒有了解
對於佢的野,像簡單的考試,有問題便會有標準答案
複雜點的話,便找不到答案了
我在禁手機tune相時,佢臉有點黑 (跟住佢話無
可能我太無禮貌 (食飯咪掛住玩手機啦唔該
P.S.唔係講好左每次見要影相咩,我咁醜都影,這人怕咩!?
 |