尋晚訓果陣又喉嚨乾&痕…
有冇咁煩
得閒又卡痰
點先家陣!?
尋晚發了夢
其中一個係我係台上分享好多人生活中亂用"感謝主"既睇法
然後有其他教會的人質疑挑戰我
問我:生活同信仰點樣有關係
然後由頭望我到腳,話我既外表完全唔似基督徒,形象不乎合信仰
不說夢裡我對她的回應
但個夢真係好好笑 點會發咁既夢
做完自己的麻煩工作
才做其他aw
很煩呀下
準時放工回教會
今晚的講道分享的內容牽涉到戀愛和婚姻的睇法
討論內容也給了自己提醒和思考
幾年前我是有期待愛情(因為我想30歲結婚 結條毛
近兩三年這期待我又放下了
首先我覺得修正自己比愛情更重要
其次我自己娛樂又增加
另外,花時間了解自己情緒(近兩三年我覺得自己很多情緒
而且每天接觸咁多野,打日記都在整合內容(所以會諗好多野
(淨是諗這些都不夠,還有時間諗愛情喵?!
拍拖、結婚、單身一輩子也好
也不會影響幸福
因為怎樣活著才是幸福的關鍵(當然我必建基在信仰中
有時上fb見到基督徒同唔信的人結婚
我都在諗:唔同的價值觀,佢在一起無張力咩?唔辛苦咩?通常最後都會變成一齊唔信
(當然兩個話自己信都未必係好好…
P.S.陪睡的公仔
 |