11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 14
累積人氣: 219257
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2019 年 4 月 5 日  星期五   晴天


可怕的宅女 滿足 分類: 未分類

咩料我Qooza日記又入唔到

死喇,我又未back up(驚
 
尋晚差不多1:00先返到屋企
又要沖涼又要搞哩搞路…
日頭忙aw,lunch都無時間睇片
便夜晚在睇片
一睇,3:30am先訓(癲
但今天8:00am醒來了…
幾點訓都同一時間醒(這才是真正的恐怖片
 
把運動留到晚上
全日便在睇片(睇到不知時日過
食零食、訓覺,豬一般的生活
 
晚餐的餸是尋晚打包野的野食
我同屋企人其實都好中意食(笑(平時很少吃
諗起某些評語,是相反的態度
 
其實價值觀不同不是問題(我直接無視應是更好
只是比較錯的想法好像把自己當作正確
便感覺激氣
這不是執著
我只是想用理性把對錯找出來
 
P.S.希望明天Qooza正常回來


2019 年 4 月 4 日  星期四   和暖


疲倦 分類: 未分類

昨晚發夢見到媽咪同四阿哥先後住院
好笑

因為晚上要去飲
根據天氣同喜好很快已諗好衫

因為要早走
很想快點把aw做完
還好5:00前都叫整完3個design…
但次次整好1個老細又會話整第2個第3個
deadline是廢的

忙完了才修理下植物們
買了營養液,希望對多肉們有用
也希望能救活瀕死的那一棵
有人話我對D植物細心對D植物好好(其實我做緊戲
嚴格黎講牠們也是生物,我不想求其對他們
而且一開始都係我自己留低佢地
負點責任

晚上去沙田飲宴
其實我真係為了食同見下舊朋友
價值觀比較接近的
才能互相做到朋友
飲宴我都幾中意打包野食
因為我中意食果d野

我想回應唔了解我的人:
「我只係唔想浪費,同埋係想拎俾屋企人食,因為我媽咪都中意食」

P.S.一睇我面相就知我係「唔想蝕底、貪心」的人



2019 年 4 月 3 日  星期三   晴天


戀愛 疲倦 分類: 未分類

尋晚訓果陣又喉嚨乾&痕…
有冇咁煩
得閒又卡痰
點先家陣!?

尋晚發了夢
其中一個係我係台上分享好多人生活中亂用"感謝主"既睇法
然後有其他教會的人質疑挑戰我
問我:生活同信仰點樣有關係
然後由頭望我到腳,話我既外表完全唔似基督徒,形象不乎合信仰

不說夢裡我對她的回應
但個夢真係好好笑點會發咁既夢

做完自己的麻煩工作
才做其他aw
很煩呀下

準時放工回教會
今晚的講道分享的內容牽涉到戀愛和婚姻的睇法
討論內容也給了自己提醒和思考
幾年前我是有期待愛情(因為我想30歲結婚結條毛
近兩三年這期待我又放下了
首先我覺得修正自己比愛情更重要
其次我自己娛樂又增加
另外,花時間了解自己情緒(近兩三年我覺得自己很多情緒
而且每天接觸咁多野,打日記都在整合內容(所以會諗好多野
(淨是諗這些都不夠,還有時間諗愛情喵?!

拍拖、結婚、單身一輩子也好
也不會影響幸福
因為怎樣活著才是幸福的關鍵(當然我必建基在信仰中

有時上fb見到基督徒同唔信的人結婚
我都在諗:唔同的價值觀,佢在一起無張力咩?唔辛苦咩?通常最後都會變成一齊唔信
(當然兩個話自己信都未必係好好…

P.S.陪睡的公仔



2019 年 4 月 2 日  星期二   和暖


黑色的柴犬 無奈 分類: 未分類

尋晚我訓得不好
眼同個頭都好唔舒服(搞到今日精神很差
訓覺果刻喉嚨又唔知咩事好乾好痕
(之後閂左窗訓就無野(原來係有嘟
仲有少少痰成日卡係喉嚨
又逼我講粗口

發了個夢
夢見自己養左隻黑柴!!
係俾人遺棄陳恩帶回來的
我幫佢改名叫粒粒
我已經係度教佢sit同埋係邊去廁所
陳恩仲帶左佢去散步
我係夢入面問自己係咪發夢(夢中夢
醒來發現真係夢
但係係個很開心既夢(點解會發呢種夢

無野做時在做自己Job
好怕煩的aw,唉

傍晚突然話無場練波…
變左回教會打乒乓波
我現在都會care勝負(只係無以前咁變態會兇人鬧人
好想自己打好點carry埋隊友一齊贏
我係咪有點自大
我無睇小別人
但我更唔想俾人睇小

好想吃辣
好想食零食
好想食朱古力

P.S.個樣唔駛咁串既,借住黎放條朱力先姐,好返我先食



2019 年 4 月 1 日  星期一   清涼


不妨懵一點 不安 分類: 未分類

尋晚喉嚨太乾,忍唔住含住粒喉嚨訓
半夜又醒左
左腳小腿抽筋,我覺得這個位好痛的
起床時又以為今日係星期五
原來係星期一!!

因為有點涼
我把握住可以著冷衫既機會!!
我太中意著冷衫

今天不忙真,好野
因為我食完咳水就開始眼訓同懵
得閒又有D痰,好煩
好在無瘋狂咳
最驚

只有3人準時放工

和零食零接觸已經多久了…

P.S.7年前後(無諗過自己會短髮到咁吧
其實都OK既,係最怕滴水位D頭髮厚