尋晚又發了兩個夢
都係完全不合理的情節
手機裡mark了好多內容
天氣不錯
但我心情不好
話說今天請了半天假
老細又忘記了
俾d好趕又花時間既野我整
key相、退地什麼的
仲要叫我預備d外賣當開年飯…
最後買左,老細又係唔知幾點先返黎食(我放工時佢都未返
真唔明咁食有咩意義
我地食左又唔會團結左幾多
我形容今天自己係黑面
真係好黑面,講野語氣同樣都係令人想推落樓
忙緊仲同我講笑咁既態度
同我好frd?
最少,我憎左人4小時
我可能係個炸彈
因為太多野做
我3:00先下班
我已拼了命做多左
回家後在簡單收拾和執下野
還好平時執開,所以好快收拾好
今晚野食都算多啊下
媽咪又私自加了餸
還好大家都幫忙吃了好多
覺得屋企可俾大家舒服地食野和玩真是太好了
裝修完影張相都開心d
地方淺窄,感謝大家包容
P.S.善後收拾下先
 |