夜晚一有野做就夜了訓
所以今天精神很差
寒寒地個胃又會不適
我果然係弱質女生
黎緊做主席帶敬拜
未諗歌
我可以入選麻煩、傭懶的崇拜主席首位
之前試過星期六練但四先揀好歌
是是但但揀歌有幾難
但我又唔中意唱d成日唱既歌
又唔中意成日帶黎帶去果幾首
(但我留意到咩人成日帶咩歌 你夠了
早餐時發現隔離屋個冷氣槽上面有白鴿在孵蛋
有點可愛
工作ING
lunch食到澤記的椒鹽豬扒!yeah!
因為我中意食無乜汁既飯
又中意食豬扒
幾好食
真心中意澤記
我是大排檔小混混
本來想做運動
但好眼訓
算了,今天又肥一圈
臉也圓回來 唔制啊
P.S.明天lunch之一
 |