11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 32
累積人氣: 219187
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2019 年 2 月 9 日  星期六   陰天


我只想身體健康 作嘔 分類: 未分類

今朝9:30先起身
比平時星期六遲
換衫落街踢下波
因為潮濕有雨粉,有點寒意
個球場真係好多塵…
踢完好污糟
回家洗足球和波boot

早午餐吃杯麵和丸肥牛
之後又吃了一點零食
完全忘了自己前幾天不適過

然後胃又不適
可能飲了茶
又瘋狂地吃了4塊曲奇
導致晚上一度又很想嘔…
瘋狂吃胃散
瘋狂找穴位按
救命啊!!!用盡所有方法,我不要再嘔!!

小組講"我的規劃與召命"
「我」是什麼呢
我的生命與群體連繫
但不會沒有了我的獨特
每個人如何對待和發展自己的生命呢
如何對自己的命負責

祈禱會
睇人練歌

有些人真不需要珍惜
因為不值得
有個我識了10+年的人,我狠狠地unfrd了
我直頭唔想俾佢知道我的野
之前把不少人的whatsapp封存了
其一是我不想想他、看到他

新一年我想試下不遷就人
試著向他說討厭
試著用道理鬧她
試著黑面
朋友需要互相尊重
尊重都沒有,同陌生人有分別?

邊清潔邊想嘔…

P.S.這樣的刺激配色,design應該唔掂
但係用在運動或者男童身上,就很適合



2019 年 2 月 8 日  星期五   陰天


宅女 愉快 分類: 未分類

起床覺得肚餓係開心的
即係話我消化應該唔錯

這幾天早上又聽到老母親的咳肺聲和家姐鬧爆聲
真係要整整佢個肺,很煩

除了煮左多丸刀削麵吃
仲食了百力滋
順帶一提最近很中意食pocky
食上癮
肥死

裝修快一年了
有時見到老媽完全不愛惜地使用屋企
就心裡不屑…
閂櫃其實唔駛用力
地下可否別放很多布同報紙
別著拖鞋入企缸好嗎
用完的抹手紙掉左佢得唔得
大門個柄唔知係咪俾人扯壞了(真心想賴某人
救命…這家讓我很操心…

看來身體都幾好
明天去踢波了
今晚本來想做運動
但我做了電腦前的宅女
坐咁多又準備俾人話大pat

姪女今天下晝要做小手術
唔知係咪因為咁四阿哥請了假陪佢呢
係既話…我會odd左
係既話…我會欣賞佢

P.S.今天放張很好看的神喵瑤瑤



2019 年 2 月 7 日  星期四   和暖


我還是吃少一點 睡著 分類: 未分類

尋晚很有自信地覺得自己會好起來
就打邊爐食少少
點知到今朝都覺得未消化到
仲要肚痾…差點瀨(因為媽咪在廁所
食完粥又痾
好吧,最後都不出去踢波了

這段時間我還是吃少一點
忍不住吃了一件年糕,好吃!
之前買了的一堆零食都不用吃了(好在未過期
因為我吃不下
完全唔想食
公仔麵唔想食
壽司都唔想
炸野都唔想

(丫!我想食XO醬炒烏冬突如其來

又閒閒地訓了一小時午睡
hea埋明天就要上班了
其實假期裡我無乜打機
我在看48系的影片

P.S.一天不吃肉我會餓
腐皮燒肉粥好吃



2019 年 2 月 6 日  星期三   和暖


食野先 睡著 分類: 未分類

可能尋日食左一包餅咁多
所以個人無晒精神
平時我眼訓爆幾攰都仲可以睇片
但尋晚真係攰到想死…可能睇住片會訓著
所以1:00前便訓了
今天也9:00後先醒,yeah!!!

四阿哥買了飲茶食物上來(四嫂居然都出現了!!(天啊,豬乸都上樹
逼我早起身刷牙!
我中意飲茶架…(言語間聽到佢地聊天話唔中意飲茶

今天沒吃過零食
唔想食
會唔會以後都唔想食
上次發燒已幫我省掉了些吃零食的興趣

下晝又係眼訓到想死
即刻去訓覺,閒閒地訓了一小時,yes!!

其實個肚係一直都不餓
但我覺得都要食下野
晚餐仲打邊爐但我食得唔多
希望別又唔舒服
食返次胃散先

P.S.原來唔舒服個嘴唇真係會無色



2019 年 2 月 5 日  星期二   和暖


告訴我 咩事? 作嘔 分類: 未分類

5:00、6:00幾醒來
覺得個胃唔太舒服
好想嘔(我以為係食得太飽
食胃散!但都係嘔!
應該係有菌吧
嘔完繼續唔舒服想訓返
又嘔
以為嘔完舒服d
又嘔多次
應該最後一次了吧…
下晝清潔完又嘔
4次啊救命,殺死我
一次嘔過晒得唔得啊 妖
手足口病、氣管炎、腸胃炎嘔吐…係我目前為止最唔想出現在身上的情況

真係救命
第一次在裝修後的家嘔…
懷疑係昨天lunch帶飯可能有d野

本來想今早落街踢波…唉

好想食橙
好想食提子
好想食燒賣
好想打邊爐

實在不明白有同事每天食完lunch都嘔
果頭話餓,食完野就嘔
寧願咁辛苦持續嘔下去
都唔試下養好身體
真係好難掌握

今年招待了家人親戚來屋企食新年飯
開心屋企可以容納到咁多人
來過我裝修前屋企既人,現在來到都會很like
因為成個風格同顏色都截然不同

我很中意打邊爐
但我真係食唔到
就在旁邊睇住大家吃
明天好返的話,再打一次邊爐吧
但不能狂食,只能輕食
唔想再嘔

晚上終於有點餓,吃了一包餅

P.S.豬隊友們,新年快樂