咩事
而家家中有3分2人在咳
會不會下個到我病
大家可能有興趣看我這成日嫌人咳聲的人受報應  
好快諗好衫,便準時出門
利害!!
今天沒什麼很忙碌的aw要整
心情是挺悠閒的
放工去了759買零食
無薯片咁既
我行了好耐都唔知買乜好
是是但但買了些
新年前買的都未開  
話說今天在office俾同事整,嚇了半跳
沒什麼,不會整嬲我,係睇人既
可能我整得佢太多,佢報仇
對著office和老細,我覺得自己很神秘,總是很隱藏
其實佢地的聊天,我每一段都可以插嘴
甚至有興趣我都不會表現出來
或者太長時間要面對,仍是留了一個距離給周圍
(我想起有個低B問我做咩要整度牆係我同同事中間(可以再動漫一點
但我希望有天這個距離會少一點
竟然做了運動
但好攰
因為本身都好眼訓
最近難得地睇晒HII的一場公演
對成員無興趣真係好難睇完全場
裡面有些歌詞很有意思,雖然不現實
(我是很喜歡這種熱血
《夜之終焉》
…最重要的東西
它或許一直在心底
才明白
所謂的
變更強大的秘密
不是一己之力而是有你和我肩並肩
You are my Secret
這種不孤獨是不現實
但是是我想要和中意的
有個秘密的存在支撐著我活下去
其實日記post歌詞我係覺得好無聊
懶有意思咁
因以前我post歌詞係出於
像戀愛了又像失戀般的幼稚
P.S.第一次咁既襯法,好像爛仔

|