昨晚訓覺前心情有點點鬱悶
原因留到後面再說
準時回主日查經yeah
雖然很眼訓
但我有點期待看經文(就算唔係太專心
看看他們的歷史、發生過什麼
今天的講道信息我是很有共鳴
伙伴、朋友是我一直很重視
曾經有些群體我都視為伙伴
但不同時候,又睇到唔係真係咁齊心、唔係真係咁一致
甚至感情其他唔係真係咁深厚
我仍然記得我在隊友生日那天
被隊友一個玩笑傷害,喊住睇《冰河世紀》
一齊參加了3個月的信仰課程,過程都有很大的經歷
原本的4人,最後只剩下3人
說回我自己
我對人的感情都會變
(所以我好討厭別人口裡永遠這些字眼(因為我知道只是童話
不在真理裡
不打算分對錯的群體 / 關係
只是幻象
總有一天會完
lunch後回了教會群安靜(因為外面下雨
關係、群體、同伴、感情
成了我今天安靜的主要內容
講了很多次我中意女子組合
從以前Twins到最近GNZ48
其實實力唔係我中意佢地既原因(當然帥氣、靚、搞笑都係我中意(歌同跳舞都不錯架
係因為佢地之間既關係同互動
忙碌讓互動變少、感情變淡、有的退團、有的不和
所以長久一點的感情,在她們身上都找不到
真正的同行的伙伴、群體
我只想到在努力跟隨神的他們
每人也有自己的問題和掙扎,但不放棄想要尋求真理
堅持不因關係和感情而對錯誤妥協
我和他們一起努力著
我也渴望有更多人一起同行
老母親的咳好煩
我開始驚佢煮的餸會唔會有菌
(我有少量潔癖
說回昨晚到今天晚上鬱悶的原因
我中意兩個成員在線上吵架(吵到連粉絲都可以睇到
是不是又一個幻象來呢?
雖然和好了,但係吵架還是會有吧
(以前有個中意的成員退團我都訓唔著 同啫喱眼好想喊
了解我的人不會笑我無聊同幼稚
明天放假。
P.S.要努力練返個bar chord的B
 |