訓覺係度攬公仔
cushion太多了
拎隻攬住訓覺啦
開住冷氣訓都幾凍
取個暖
又要繼續手畫的aw
我想死
逼我用最蠢的方法去做
仲要畫到好眼訓
我唔中意將畫野放入工作中
因為總係好無謂地被要求改
話說
今天早上我已在想著、預料著一件事
這件事或會把我搞出個脾氣
(唔係唔想對人有信心,只係人真係令我好難有信心
簡單說:就是我用心給你預備的東西,你不去珍惜
肯定諗到最後我一定會鬧返自己,一開始唔好咁多事就不會有後面的事發生
最後我預想的這個情節沒有發生
以前幫人清理剩下的工作雜物,搵到我送的生日咭和聖誕咭
這就是我討厭的情節
然後我就會好極端:真心係垃圾來的
大家想掉那些咭無問題的
但唔好話我知,同埋唔好俾我執到就ok,感謝!
媽咪生日,好吧,買野俾佢食好了
又俾錢好悶
可能買衫俾佢都好,但佢肥了好多,我唔識買size
放工聽到了一些消息
我覺得自己是不是活在一個不能信耶穌的地方
想跟聖經和耶穌的教導去行
竟然變成錯的一方
甚至人定的規條重要過聖經真理(what?!!!!!!!
如果一個牧師、傳道人同人講道理,但唔講神學、唔用聖經教導,只用自身經驗
我想問:其實你地係咪基督徒?你地係咪真係信耶穌?
真心希望偏離的人會發現自己的問題
否則
到那天
耶穌會對他們說:「我從來不認識你們」
P.S.昨晚在燒鞋帶
 |