昨日22號係我同圖圖既第14個月了~~
我就返左學校補課..放學就同子子一齊之後就join圖圖,樑樑同肥堂
之後行左一陣就佢地3個送我回家
今日8月23號我9:00a.m就打左比圖圖叫佢起身,因為我地今日要出街街
點知我整哂d野,,9個字後打比佢..佢先起身..激死人>.<
咁10:30圖圖就黎到我屋企樓下搭車啦.首先我地搭962之後再轉地鐵
第一站就係去太古城,,12點幾到左..之後諗住去水族廣場..點知唔知係邊..冇去,,,再去太古城中心睇果個冰展覽
咁我地就去左排隊,,等左4個字到就到我地入去啦..佢係我隻手到蓋左個印,,入錢錢之後著左件衫
我件衫都幾大件下..之後就入去lu,,果個得-5度,,好凍呀,,不過果度都幾細..睇完就玩滑梯..then要走了'''
咁之後我地搵玩具反斗城,,咁之前都見到,,之後搵唔返就問人..最後都去到
好多玩具呀..又有公仔,高達,扭蛋,車車,恐龍,劍......我見到d bb玩既玩具好得意呀..
then去搭110既巴士去第二站科學館了,,我見到有好多人係到排隊
我地去既基因革命就要買票,,我地唔洗排隊就入去了,,入面都幾悶下..冇咩野玩
then睇完又走了,,我地就搵地鐵啦..又唔識路,,打比人啦,,打左比阿星..之後過左條天橋,,見到張地圖,睇完就行了
都幾遠下..之後我記得去返阿珍上一次帶我搭車車果度,,就搵到地鐵了
第3站就係旺角..3:00到去到了..我地就去左朗豪坊果間滿記甜品度食野,,,我最鍾意既楊枝金露...呵呵..好味
再去無印買野,,再去波鞋街,,睇下圖圖表哥d鞋出左未..
之後就搭車車回家了..路途中我地都訓著了..我一起身就到左龍門居,圖圖就走了
佢走了我發現我d左手左腳有d麻痺同痛,,唔知係唔係我壓住隻手訓呢,一郁就唔得
之後就用右手打比圖圖啦,,我果時仲係架車到,,一陣之後就冇事啦..落車車,回家
差不多5點幾就到了
今日去到好累,,今晚都會好早訓..byebye
by:阿甘 |