To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天

著火..

今日我早上同我的父親整野食..

我就唔知點解整到好似係美女廚房果個kary咁

個鍋火[竹]....我都唔知點算好..點解會咁..我平時都係咁整嫁啦

今次著左火,,嚇死我..不過最後冇事~~

下午就出左街街

by:阿甘

刊登時間︰2006-08-26 12:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

沒有喇叭的日子(ºº")

而家我已經係早幾日整返好部腦^^~部腦回復惜日既風光'''''嘿嘿嘿

都係全靠甘甘借隻洗機碟比我@@'''不過洗完部腦***就上唔到網''又冇PC喇叭>﹏<

激屎我LA'''最后都有西利既甘甘幫手我整返好!!近兩日LA甘甘黎我到打機~玩灣岸''''(賽車GAME)

景然比甘甘嬴左啵''''我讓佢之麻!!喱兩日我由朝打機''打到晚~大家可能覺得唔錯呀!!

其實呢!!我想做功課但個腦又轉唔到''所以就去打機~由其係中文果D活動&讀書報告'''見到就好想教教LA

但係返學既日子又唔多啵!!而家都重未動工開始做''''有D擔心呀(X﹏X)

**********************************************************

原來電腦冇左喇叭''''好多好玩既野''好睇既野都會變到非常沉悶嫁啵!!

平日我打機一定要開喇叭邊聽歌邊打機'''一個人係屋企''我又會開大個喇叭係房聽歌訓教~''~

前兩日就係冇左個喇叭''''打機冇左D蕉蕉聲!!玩PS2冇歌聽'''屋企變得好靜~

***********************************************************

圖上

刊登時間︰2006-08-25 10:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天

玩得好累

昨日22號係我同圖圖既第14個月了~~

我就返左學校補課..放學就同子子一齊之後就join圖圖,樑樑同肥堂

之後行左一陣就佢地3個送我回家

今日8月23號我9:00a.m就打左比圖圖叫佢起身,因為我地今日要出街街

點知我整哂d野,,9個字後打比佢..佢先起身..激死人>.<

咁10:30圖圖就黎到我屋企樓下搭車啦.首先我地搭962之後再轉地鐵

第一站就係去太古城,,12點幾到左..之後諗住去水族廣場..點知唔知係邊..冇去,,,再去太古城中心睇果個冰展覽

咁我地就去左排隊,,等左4個字到就到我地入去啦..佢係我隻手到蓋左個印,,入錢錢之後著左件衫

我件衫都幾大件下..之後就入去lu,,果個得-5度,,好凍呀,,不過果度都幾細..睇完就玩滑梯..then要走了'''

咁之後我地搵玩具反斗城,,咁之前都見到,,之後搵唔返就問人..最後都去到

好多玩具呀..又有公仔,高達,扭蛋,車車,恐龍,劍......我見到d bb玩既玩具好得意呀..

then去搭110既巴士去第二站科學館了,,我見到有好多人係到排隊

我地去既基因革命就要買票,,我地唔洗排隊就入去了,,入面都幾悶下..冇咩野玩

then睇完又走了,,我地就搵地鐵啦..又唔識路,,打比人啦,,打左比阿星..之後過左條天橋,,見到張地圖,睇完就行了

都幾遠下..之後我記得去返阿珍上一次帶我搭車車果度,,就搵到地鐵了

第3站就係旺角..3:00到去到了..我地就去左朗豪坊果間滿記甜品度食野,,,我最鍾意既楊枝金露...呵呵..好味

再去無印買野,,再去波鞋街,,睇下圖圖表哥d鞋出左未..

之後就搭車車回家了..路途中我地都訓著了..我一起身就到左龍門居,圖圖就走了

佢走了我發現我d左手左腳有d麻痺同痛,,唔知係唔係我壓住隻手訓呢,一郁就唔得

之後就用右手打比圖圖啦,,我果時仲係架車到,,一陣之後就冇事啦..落車車,回家

差不多5點幾就到了

今日去到好累,,今晚都會好早訓..byebye

by:阿甘

刊登時間︰2006-08-23 10:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]