今日係8月13日..係珍珠生日既大日子..珍珠''生日快樂!!
琴日我就同阿圖五點幾就出行街,要搵d野..then去左市中心啦..我地去左華都果間美國x險樂園等啦
咁我地見未齊人就去左x險樂園玩..玩果個拎彩虹..不過次次都唔中..之後珍珠同阿星就黎左lu
其他人呢?放左飛機>.<得我地4個..原本諗住打邊爐既..得咁少人唔打..我諗住去避風塘食
見到好多人又去左食pizza..咁我同阿圖拎左飛..見都仲有好多人就去左玩具部到睇下野
掉低左阿星同珍珠係到,,我地去左玩具部行左好耐..結果買左隻高達..then由於多人又改左地點..去味千
咁我同阿圖去到後不久就有位了..跟住就當然係食野啦........食完就去左影貼紙相..影左2次
之後冇咩野做去左屯門公園坐左陣..又去ok買野飲..等poyi黎..我就同阿圖搭車車回家了
咁我係留下玩左陣泡泡龍..唔得呀..成日都輸..下次我要高過你d分數..而阿圖佢就同d貓貓玩
之後就回家玩電腦..訓教了
by:阿甘
|