| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 17 日 星期一  | |
|
病病病病 |
琴日食左藥,諗住好返d,點知今日6點好唔舒服,好熱,就出左去飲左一杯水
之後比阿媽佢見到叫我食藥,then去左訓教,好熱呀,訓唔著又成日流鼻水
訓唔到,又時凍時熱,好辛苦
今日我冇返補課,去左睇醫生,返屋企食藥,訓教,休息下咁,夜晚又好似又發燒,食左藥
而家個胃好痛好似有野頂住咁.....
希望聽日冇事啦!阿圖你做緊咩呀?
by:阿甘
|
| 刊登時間︰2006-07-17 09:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 16 日 星期日  | |
|
2006-07-16 |
今日11點幾起身,起身之後發現自己個喉嚨好乾,又係咁咳,咳到想嘔,好辛苦呀!!仲有d暈暈地tim
我諗今日都唔會出街,係屋企,希望聽日冇事啦
唔知阿圖而家仲係唔係係大陸訓緊教教豬呢?而家去休息啦88
by:阿甘 |
| 刊登時間︰2006-07-16 01:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 15 日 星期六  | |
|
哈哈 |
今日我係屋企冇咩野做,只係訓下教同食下野
不過諗左好多野,諗到好煩
then上網見到阿圖表姐bb張相就好開心啦
好得2呀!突然好想生返個,諗下好啦而家,但我將來既bb都要好得2既哈哈
by:阿甘 |
| 刊登時間︰2006-07-15 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 98 | » | |