To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天

我識英文!!

Hihi..My lover..What are you doing?
Remember to write diary and wait me online send  photos with me..by um  ...   
I want to see Over the Hedge then i date you next week,ok?

If you have question you can add me with a quarter to ten.
do you understand?~byebye

HIHI..我既最愛..你而家做緊咩野?

記得寫日記重有等我上線send相比我..比我...

有個主意,我想睇Over the Hedge(四條腿''拯救隊)你下星期,OK嗎?

如果你有咩野問題你可以call我同埋a quarter to ten.<-----(唔識呀)

如果你唔明?唔識睇就查字典啦~byebye

今日返學補課''搭小巴撞到王后一齊搭!!不過我落車佢唔落啵~奇怪~

今日有好多人遲到''最遲係王后''原來去左置樂食早餐=''=補完地理''補數學''再補地理''

之后等亞甘食lunch''不過等唔到去左三聖>''<甘甘就同A班D FD去左市中心'''

跟住食完返學校繼續補課!!去到洗手間~亞甘打比我''話市中心有賊''比亞SIR捉到''案情重組!!

~''~幾驚亞甘比賊捉左去-哈哈哈!!有冇上到鏡'''''

放學LA''就打亞甘~佢係置樂''之后去接甘甘''再搭小巴送甘甘返屋企~

又1日LA'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

神鵰俠侶~好似幾好睇咁''好期待呀!!

係唔係想睇''四條腿''拯救隊-我都想睇'''''''''你想幾時幾呀!!

一陣打比你LA!!

圖上

 

 

刊登時間︰2006-06-30 09:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006-06-30

昨日我就去左紅x<--唔識打..出席小峯既喪禮..見到小峯唔同左樣..之後我仲去左礸石山,小峯火化果到..好快就走了

搭車返屯門,,食野..食完我地傾下計..玩下..跟住去小峯屋企樓下燒花..之後搵阿圖,,返屋企

總括黎講我今日都好累..搭左4次的士-0-

今日我一早我就返左學補課,首先補Bio,,之後maths..原本仲要a.maths不過d人話唔得閒所以改期

放左學我原本同阿圖食..之後有一位同學仔叫我去食..所以去左市中心kfc到食..

我地去果時,,華都果到有好多警察,,我都唔知咩事..之後我先知..原本係.....自己睇新聞啦..哈哈

我地食完lunch就行左一陣街街..返智樂同阿圖返屋企

by:阿甘

sorry..阿圖昨日原來想同你去街街,不過我冇得去
今日我呢又冇同你食lunch..諗住請你食返芒果布甸..你又肚仔痛..我下次一定要請你食返3個嫁..

刊登時間︰2006-06-30 09:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天

悶悶

今日我唔洗返學..係屋企訓教..訓到好晏呀

之後都冇咩野做啦..係屋企食野,,訓教,,睇下電視

阿圖..你下一次小心d啦..如果唔係你就......................哈哈◑ω◐

by:阿甘

刊登時間︰2006-06-28 09:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]