慘-慘-慘
今日係上MISS吳既最后一堂LA~SO GOOD
'''''之后上電腦堂好凍呀=﹏=亞懶SIR又出IQ題*
D答案一次比一次'''得意^^-到中文堂我同亞星玩PSP既太鼓~爽呀!!我嬴''我嬴

快好就放學LA~''~亞甘因為要留到做數''我就去畫壁畫''收尾姐!!時間又過得好快.......
(ºAº)惡夢開始LA
'''''我同亞甘&立立同蜂蜂一齊走LA''''然之后呢我問亞甘把交剪呢~再叫蜂姐
不如幫我剪髮LA-Because蜂姐之前話佢幫亞立剪髮~我睇過唔錯嫁@''@我對佢有信心既
'''
咁大家就一齊上左體育館LA...亞甘&蜂蜂就好興奮!!我就好驚LA~由於我一向做野都三思而后行----就叫蜂蜂
係亞立頭上施刀LA~睇上去都唔錯既=﹏=咁我就信下蜂蜂LA''亞甘&立立就LALA聲幫手
''''''
一開始就剪髮尾##都幾好既...跟住到髮尾上D'''佢地開始發狂LA
~亞甘&立立&蜂蜂一路剪一路笑
我個身就好多頭髮呀~有D心痛嫁......佢地重輪住黎剪我個頭~''~陰公..佢地成日話剪完好似冇剪咁!!
到亞甘剪=﹏=蜂蜂就話佢落手好狠
'''到立立LA''佢既手勢就very gooD呀
比佢剪完個頭就好痛呀

哈!立立有部搖控器車仔~想係痛苦中拿小小快樂!!點知部車冇電-7145
到左剪前陰LA....亞甘佢重興奮LA''咁當然LA我既前陰你估咁易比人剪嫁=''=唉!!我又蠢左LA
咁立立又出手LA~佢幫我剪前陰..我自己又收下小小LA....過一陣重算剪完LA
SO HAPPY!!
跟住捉左立立同我洗頭~舒服晒!!又過左一陣~我地就離開喱過傷心地.....不過見到細粒良~
嘩嘩嘩~亞甘&蜂蜂就問良良我個頭點呀!!亞良佢話我個頭似冬菇喎!!果三個髮型師就到

好傷心呀~好魚呀
''''算LA''''=]
亞樑張八達通^^~比我地利用左LA~哈哈哈
個頭出到街會唔會比人笑呢!?
希望我D頭髮快長出來

每天想你(亞甘)一百次~每天愛你多多些^^-
圖上
|