今日多雨呀~間中有雨~一陣又冇雨喎!!今日天氣..........
我放左夾夾飛機##呀!!唔知佢地睇左咩野戲咩!!咁冇出到去睇戲就約甘甘去街LA^^-
唉~個7頭點整都係似冬菇'''或者似蘿白上面D菜咁(º廿º)台不起頭來~''~
之后同亞甘一齊食楊枝金露~冇芒果味'''好似水咁''''跟住去左海趣方~睇玩具^^-
一陣亞甘就肚仔飽'''咁就同亞甘去買野食LA!!亞甘唔飽得加嗎'''''''''
買左一合燒八爪魚丸&兩串油魚&一串有腸仔既串燒~正呀!!
咁我地就坐左係碼頭出面D[等]到/-﹏-\好多人呀~食左一陣有一隻微生物好似我隻手指公咁長咁大!!
係到交配緊~重走埋黎我地到>﹏<SHIT~嚇親我地''之后隻微生物走到係我地到[等]底下!!咁我地就宿埋隻
腳~一路睇住隻野一路食野!!嘩~亞甘個胃都唔細佢食晒一合六粒既燒八爪魚丸

我睇到都飽飽呀=﹏=
到左食晚飯既時后LA'''''''''今晚做節掛''所以出左去酒樓食~有我最鐘意食既燒雨鴿!!原來炸豆腐都好好食嫁波~
食到好飽呀~我係最早走既''每次出街食飯都好悶嫁''又冇話題同佢地講喎''去到佢地成日問我食咩野呀!!
我靜係話是但LA'''都唔知有咩野好食~亞甘介紹下''等我下次去到都可以食D新野LA!!
-------------------------------------------------------------------------------------------
圖上 |