由於琴朝好早訓既關係~所以今朝就起左身LA''''''''''''''''11點到亞甘打比我傾計(12點打比亞甘,因為亞甘訓教)
點知我唔記得喎
'''''''''到左兩點亞甘打比我~同我講返先醒起''''''亞甘就嬲嬲LA
.....
我用左9牛2虎之力~令亞甘開心返....之后同亞甘一齊去市中心,去食M記!!文西都去左市中心睇戲##
見佢唔到~不過見到亞豐,芬姐&亞沈''''
之前我係房剪左少少頭髮@_@剪左好少姐~
同亞甘一齊行市中心~我見中左部PSP(32MB)...而家努力儲錢呀

劉蛋呀~睇下公仔~買野咁LA~''~岩岩行雷呀好大聲呀!!係屋企~
5點到就同亞甘返屋企^^-亞甘已經開心返LA
SORRY~我以后會記住亞甘你講過既嫁
文西~THX!!
心諗:首先回覆健健先........自己養自己係好難嫁~我同文仔一齊做M記個陣時,佢已經自己養自己
文仔係大陸落黎嫁~爹娘係大陸上面'''''屋企就自己租,月租好似八百蚊!!M記既人工得千五蚊到~
人工就冇左一半~早餐&晚餐&8達通錢呢??夠搭車都唔夠食LA.......係M記有好多得意既野!!
有人投訴[劉劉]薯條唔夠[劉]LA...有人話漢堡包唔要1/10(牛肉)食包皮
'''最大獲既係同文仔
一齊整既板燒雞X包~點知唔得落隻雞
!!
圖上
|